اخبار روز سینما

بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» درگذشت

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

ایسنا: داگ شیهان که بیشتر با بازی در 205 قسمت از سریال «بیمارستان عمومی» شناخته شد، در سن 75 سالگی درگذشت.

داگ شیهان بازیگر که بیشتر به خاطر بازی در نقش جو کلی در سریال طولانی‌مدت «بیمارستان عمومی» و بن گیبسون در «فرود گره» و بسیاری از فیلم‌های دیگر شهرت داشت، در خانه‌اش در منطقه بیگ هورن ایالت درگذشت. . از وایومینگ، ایالات متحده آمریکا، در سن 75 سالگی.

شیهان که در 27 آوریل 1949 در سانتا مونیکا به دنیا آمد، اولین بازی خود را در یکی از اپیزودهای “فرشتگان چارلی” در سال 1978 انجام داد از وکیل جو کلی از سال 1979 تا 1982 و نامزد جایزه امی برای نقش مکمل شد.

به گزارش ددلاین، او همچنین در 150 قسمت از نت لندیگ به عنوان گزارشگر بن گیبسون بین سال های 1983 تا 1988 ظاهر شد.

او همچنین نقش برایان هارپر را در سریال کمدی روز به روز، ساخته اندی بوروویتز و گری دیوید گلدبرگ، بازی کرد که از سال 1988 تا 1989 به مدت دو فصل در NBC پخش شد.

از دیگر کارهای تلویزیونی این بازیگر می توان به حضور او در قسمت هایی از سریال های «به سلامتی»، «تشخیص: مرگ»، «مک گایور» و «کلمبو» اشاره کرد. آخرین نقش‌های او در سال 2003 در نقش پدر سابرینا در سریال سابرینا جادوگر نوجوان و نقش مهمان در سریال «آنچه درباره تو دوست دارم» بود.

داگ شیهان در طول دوران حرفه ای خود در سه فیلم بلند ظاهر شد، از جمله 10 فیلم (1979)، ویکتور (1982) و پلیس و رابرتز (1995).

چندی پیش، جانی وکتور که بیشتر برای بازی در سریال طولانی مدت “بیمارستان عمومی” شناخته می شد، در سن 37 سالگی پس از اصابت گلوله در جریان سرقتی در لس آنجلس درگذشت.

سریال “بیمارستان عمومی”. یکی یکی از طولانی ترین سریال های تاریخ با 14000 قسمت است که از سال 1963 پخش شده و تولید آن ادامه دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا