اخبار روز سینما

“محیا دهقانی” عزادار شد!/ استوری غم انگیز خانم بازیگر برای فوت مادربزرگش!

محیا دهقانی، مادربزرگش را از دست داد.

محیا دهقانی در مراسمی به مناسبت درگذشت مادربزرگش عزادار شد. او در کنار تابلوی مادربزرگش نشست و اشک‌هایش را رها کرد. محیا دهقانی، بازیگر بلندپرواز ایرانی، همچنان در صحنه هنر فعالیت می‌کند. او در حال حاضر 31 ساله است و علاوه بر بازیگری، تخصص حرفه‌ای در کاراته نیز دارد. سریال “نجلا” نقشی مهم در شهرت او ایفا کرد و موجب جذب توجه مخاطبان شد. محیا دهقانی، از سن 21 سالگی وارد دنیای بازیگری شده و با استعداد خود به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است.

"محیا دهقانی" عزادار شد!/ استوری غم انگیز خانم بازیگر برای فوت مادربزرگش!

سینما و شهرت

در سال ۱۳۹۲، به صورت حرفه‌ای در فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” تحت کارگردانی نرگس آبیار، به همراه هنرمندانی چون مریلا زارعی و مهران احمدی به ایفای نقش پرداختند.

اگرچه ابتدا شناخت آنها از طریق این فیلم به عموم مردم رسید، اما شهرت و شناخت بیشتری با بازی در سریال پایتخت ۴ به عنوان سوسن، دختری با مشکلات روانی و روحی، به دست آمد.

علاقه به بازیگری

وقتی پنج ساله بودم، علاوه بر دوستانم، حتی برای خانواده و اقوامم نیز شخصیت‌ها را تقلید می‌کردم و علاقه عمیقی به عرصه بازیگری از کودکی در دلم جاری بود.

از سال ۱۳۸۲ به واسطه حمایت خانوادگی، این هنر را تحت تعقیب گذاشتم و به طور آگاهانه متوجه شدم که استعداد و پشتوانه‌ای برای بازیگری درون خود دارم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا