به گزارش پی ام آپ،

برد پیت در حین فیلمبرداری فیلم بعدی خود در فرمول 1، او در کنار رانندگان حرفه ای در جایزه بزرگ بریتانیا حضور داشت.

برد پیت، بازیگر 59 ساله، پیش از مسابقه روز یکشنبه در کنار قهرمانان جهان، لوئیس همیلتون و مکس ورشتاپن، صحنه هایی را برای فیلم جدید خود با همبازی اش دامسون ادریس فیلمبرداری کرد.

این دو بازیگر در فیلمی به کارگردانی جو کوسینسکی نقش راننده های فرمول 1، سانی هیز و جاشوا پیرس را بازی می کنند. این دو راننده برای تیم خیالی APXGP لباس های سیاه و سفید سفارشی می پوشیدند.

طرفداران پس از انتشار عکس های این بازیگر در توییتر نوشتند: «برد پیت هرگز پیر نمی شود». آقای برنده اسکار اعتراف کرده است که قبل از شروع این پروژه بسیار هیجان زده بوده است. “باید اعتراف کنم، حضور در اینجا خوب است. این احتمالا بهترین زمان زندگی من است.”

پیت و دو بدلکار آخر هفته در سیلوراستون بودند و ماشین‌های فرمول 2 را که برای فیلم اصلاح شده بودند راندند.

برد پیت در حال فیلمبرداری پروژه جدیدش است

فیلمبرداری این پروژه باورنکردنی است. دوربین هایی را می بینید که در سراسر خودرو نصب شده اند. من هرگز چنین سرعت و شتابی ندیده بودم.»

همیلتون، قهرمان هفت دوره جهان، که تهیه کننده فیلم نیز بود، فاش کرد که پیت و کوسینسکی به جلسه رانندگان قبل از مسابقه پیوستند. او این لحظه را بهترین جلسه توجیهی راننده خواند که تا به حال تجربه کرده است. با این حال، پیت تنها سلبریتی نبود که در پیست مسابقه دیده شد.

کارا دلوین، فلورانس پوگ، لیام پین و شکیرا برای تماشای هشتمین پیروزی ورشتاپن در فصل 2023 حضور داشتند.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *