به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین: یکی متاسفانه یکی از بازیگران جوان دست به خودکشی زد و جامعه هنری کشور را ناراحت کرد. اما این بازیگر که بود و پیام نهایی او چه بود؟

علی اصغر دشتی کارگردان مشهور تئاتر از خودکشی ملیکا روح انگیزی بازیگر جوان تئاتر خبر داد.

وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این حادثه تلخ خبر داد. چندی پیش ملیکا روحانگیزی در برنامه مستند «متاستاز» که به موضوع دوستان بیماران سرطانی می پردازد، با دشتی همکاری کرد.

علی اصغر دشتی به یاد ملیکا روحانگیزی نوشت: «ملیکا عزیزم، دختر زیبای من! نمی خواهم باور کنم که امروز با خبر مرگ خودخواسته شما شروع شد… می خواهم تماس پنج روز پیش ما را به یاد بیاورم که تماس گرفتید و در مورد تصمیم نهایی خود برای شروع فعالیتی خارج از تئاتر پرسیدید و تصمیم گرفتید. پیشنهاد شما را امضا کرده اید، “سپس به شما می گویم که صبر می کنیم تا از سفر خود برگردید…”

نه، من چیزی نمی خواهم جز اینکه تو را در سرم ببینم که چگونه در متاستاز با دستان گره کرده و صدای لرزان و تأثیرگذار و تکان دهنده ات رفتار کردی. از سمت خواهر به سمت مادر رفتی، از مادر به غم او و از غم مادر به تنهایی پدر و قصه های پیچیده و تلخی که هر روز همراهت می کرد.

تو تصمیم گرفتی با تمام وجودت به این سرنوشت دردناک پایان بدهی و مرگ تو مرگ «همپاس» است! اینطور نیست نبود. چرا صبر نکردی تا من برگردم؟ باید مثل همیشه حرف می زدیم، قبل از اینکه خیلی دیر شود… امید اینجا مرده است و مرگ تو کینه زیادی به همراه دارد.»




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما