اخبار روز سینما جهان

بازیگر «ارباب حلقه‌ها» سقوط کرد

ایان مک‌کلن بازیگر بریتانیایی در حین اجرای نمایش «پادشاهان بازیکن» در تئاتر نوئل کوارد در وست اند لندن از روی صحنه افتاد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش بی بی سی، این بازیگر در حال بازی در صحنه نبرد بود که تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد. تماشاگران بلافاصله سالن را ترک کردند و نمایش لغو شد. در بیانیه تئاتر آمده است که این بازیگر 85 ساله روحیه خوبی دارد و به سرعت و به طور کامل بهبود می یابد. اجرای سه شنبه 27 خرداد لغو شد تا این بازیگر استراحت کند.

مک‌کلن نقش جان فالستاف را در «پادشاهان بازیکن» بازی می‌کند که اقتباسی از «هنری چهارم، قسمت‌های اول و دوم» ویلیام شکسپیر است. این نمایش از آوریل آغاز شده و به مدت 12 هفته ادامه خواهد داشت.

در این نمایش مک کلن پس از دور زدن صحنه مبارزه با 2 شخصیت دیگر از جلوی صحنه به پایین افتاد. یکی یکی از حضار این حادثه را “بسیار تکان دهنده” خواند و افزود: تا جایی که من دیدم او هوشیار بود زیرا درخواست کمک می کرد.

چارلی جانسون، روزنامه‌نگار لندنی که در این نمایش حضور داشت، نوشت: «من همین الان شاهد مجروح شدن یان مک‌کلن پس از سقوط از روی صحنه در تئاتر نوئل کوارد بودم. فریادهای او از شدت درد به گوش می رسید و مأموران بلافاصله به کمک او شتافتند. نمایش لغو شد.

مک کلن یک بازیگر شکسپیر است و دارای نقش هایی از جمله مکبث، شاه لیر، ریچارد دوم، کوریولانوس، یاگو و ریچارد سوم است. او همچنین امسال در یک فیلم اقتباسی توسط کارگردان شان ماتیاس نقش هملت را بازی کرد.

ایان مک کلن نقش گندالف را در سه گانه ارباب حلقه ها پیتر جکسون و همچنین مگنیتو در فیلم های مردان ایکس بازی می کند. او در سال 2018 نیز به دلیل آسیب دیدگی پایش، اجرای خود در «شاه لیر» را لغو کرد. چون هنگام دویدن برای گرفتن قطار افتاد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا