اخبار روز سینما

بازیگری که با دعوت در «نون خا» حضور داشت







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، ماشا الله وروایی بازیگر سریال نون.خ که عصر امروز از شبکه یک سیما پخش می شود از حضور خود در این سریال از فصل اول این سریال گفت. تا زمان مهر وی توضیح داد: قبل از بازی در سریال نون.خ در صدا و سیمای کرمانشاه فعالیت داشتم و بعد از دعوت از من به این سریال پیوستم.

وی در خصوص پیشنهادات پس از حضور در این سریال گفت: اگر پیشنهاد خوبی باشد به تهران می روم اما چون باید برای ما شهرستانی ها هتل بخرند یا امکانات دیگری در اختیارمان بگذارند، کمتر پیش می آید که با ما تماس خواهند گرفت.» البته برخی از بازیگران بعد از سریال «نون.خ» به تهران رفتند و در این سریال به شهرت رسیدند و در آنجا ساکن شدند، مانند کاظم نوربخش که ساکن بیجار و همشهری سعید آقاخانی بود، اما قبلاً در آنجا زندگی می کند. تهران چندین سال است و بنابراین می تواند در پروژه های دیگر نیز فعالیت کند.

من با دعوت به سریال Nun.Kh پیوستم

این بازیگر درباره فراخوان سریال نیز گفت: در کرمانشاه فعال بودم، گفتند می خواهند بازیگر سریالی استخدام کنند، مصطفی تنابنده با سیروس ممننت آمد. مردم زیادی برای این فراخوان در خود شهر جمع شدند. یک جور پرسش و پاسخ انجام شد و هفته بعد به تهران رفتیم و سپس توسط سعید آقاخانی تست شدیم. چهار پنج نفر برای نقش کاووس انتخاب شدند و در نهایت نقش را به عهده گرفتم.

بازیگر نقش عمو کاووس درباره شخصیتی که بازی می کند گفت: من این نقش را می شناسم چون با چند نفر از همکارانم به روستاها می رفتیم و برنامه های عصرانه را اجرا می کردیم که تمام روستا در یک سالن جمع می شدند و تماشا می کردند.

وی درباره بازخورد مردم نیز گفت: مردم می گویند کاووس خیلی خوب است. شما می گویید خیلی طبیعی هستید. آنها خوشحالند که خود منطقه در داستان ها حضور داشته است، زیرا همه این داستان ها به نوعی واقعی هستند. مثلا فصل اول در مورد بذر شورآباد بود یکی در این فصل به داروهای گیاهی موجود در دشت ها و کوه های کرمانشاه پرداخته شده است.

ما شش ماه سفر کردیم تا در این فصل از برنامه حضور داشته باشیم

این بازیگر درباره چالش سفر در فصل پنجم سریال و اتفاقات آن گفت: شش ماه در سفر بودیم، مسافت زیاد بود و در مسیر اتفاقات مختلفی افتاد. ماجرا این است که صنایع دستی خود را به کرمان بیاوریم تا فرش، جاجیم و گیوه کردی در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شود. نوری پرنده ای هم می آورد که داستان های دیگری هم دارد که به سیستان و بلوچستان ختم می شود.

وی افزود: در قسمت های آینده هم کولبری داریم و با وجود اینکه این چند ماه سختی های زیادی داشت اما با دل بازی کردیم.

وروایی در پایان با اشاره به حضور خود در تیم امداد و نجات هلیکوپتر گفت: البته من زحمت کشیده ام و این سختی ها را با عشق می پذیریم 30 سال در هلیکوپتر و تیم امداد و نجات هستم از قبل از تاسیس هلال احمر کسانی که در تصادفات به افراد زیادی کمک کرده اند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا