اخبار روز سینما

اجرای بدون میکروفن با غم از دست دادن پدر/ قدرت صدای امین بانی ستودنی است

امین بانی پس از دو سال، شب گذشته -۲۰ تیرماه – کنسرت خود را در تالار وحدت روی صحنه برد.

به گزارش پی ام آپ، امین بانی که قبلا در برج میلاد او روی صحنه بازی کرده بود و بازی هایش در سریال «شهرزاد» مورد استقبال و استقبال مردم قرار گرفت. وی شب گذشته در تالار وحدت روی صحنه رفت که امیر توسلی رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده داشت.

این خواننده با قطعه «هوای دوری» که جدیدترین اثر اوست کنسرتش را آغاز کرد و پس از اتمام این قطعه رو به حضار گفت: «این قطعه را چند روز پیش منتشر کردیم و متاسفانه پس از انتشارش پدرم را از دست دادم. معتقدم پدرم امشب اینجاست و در این سالن در حال تماشای ماست. نمیخواهم از همین ابتدا، فضای کنسرت را غمگین کنم ولی قدر داشته هایتان را بدانید.»

این خواننده قطعاتی چون «نشد»، «پاییز»، «چه کردی» و… را خواند و به دلیل محبوبیت برخی از قطعاتش، برای دومین بار «پاییز» و در پایان «چه کردی» را خواند. از کنسرت .

بانی همچنین در میانه کنسرت خود خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر بارها در مسیر تهران و اصفهان به واسطه مشکلات از نظر بدنی با پدرم در سفر بودم که باعث شد کمتر در تمرین کنسرت حضور داشته باشم اما با این وجود تمام تلاشم این است که امشب بهترین اجرا را به شما بدهم.

در ادامه درخواست هایی از سوی تماشاگران برای اجرای قطعه ژاندار وجود داشت و بانی به حضار گفت: برای اجرای قطعه ژاندار باید هنرمند عزیزی در کنار من روی صحنه حاضر می شد که به دلیل مشغله اش امکان پذیر نشد، اما در ردیف اول مخاطبان کنسرت نشسته و من او را هنرمندی بسیار محترم می دانم، او بدون شک مرد هزار صدای ایران، محمدرضا علیمردانی است.

امین بانی در پایان کنسرت خود با اجرای یک قطعه زنده بدون میکروفون و همراهی پیانو، قدرت اجرای زنده خود را به نمایش گذاشت که با تشویق ممتد حاضران در سالن همراه بود.

این خواننده همچنین پس از اجرای قطعه «مرغ آمین» از دست اندرکاران سریال «شهرزاد» تشکر کرد و انتشار آثارش در این سریال را نکته مهمی در کارنامه هنری خود دانست. او همچنین به مسیر جدیدی در فعالیت هنری خود اشاره کرد که به زودی آثار خود را منتشر می کند و بیش از گذشته فعال می شود.

وی در پایان کنسرت خود از «امیر توسلی» به عنوان مهمترین فرد زندگی هنری خود یاد کرد و از او که رهبری ارکسترش را نیز بر عهده داشت تشکر کرد و گفت: دوست دارم دست شما را ببوسم. قلب او بزرگ است و می دانم که خداوند به اندازه قلبش به او داده است.»

کنسرت امین بانی به تهیه کنندگی علی حق شناس در تالار وحدت برگزار شد.

 

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا