اخبار روز سینما

بازیگران فیلم Until Dawn مشخص شدند

«دیوید اف. سندبرگ» قرار است نسخه سینمایی اقتباسی از بازی پلی استیشن، یعنی فیلم Until Dawn را کارگردانی کند. فیلمنامه این اثر توسط بلر باتلر و گری دابرهمن نوشته شده است.

پیش از این خبری در مورد ساخت اقتباسی سینمایی از بازی Until Dawn پلی استیشن منتشر کرده بودیم که قرار بود «دیوید اف. سندبرگ» کارگردانی آن را برعهده داشته باشد. حالا سازندگان این فیلم بازیگران جدیدی از جمله «الا روبین»، «جی-یانگ یو»، «اودسا ای-زیون» و «مایکل سیمینو» را به گروه بازیگران اضافه کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Until Dawn مشخص شدند

«آسد قزیلباش»، رئیس پلی استیشن پروداکشنز و رئیس بخش محصول استودیوهای پلی استیشن در سونی اینتراکتیو انترتیمنت، اعلام کرد:

ما در پلی استیشن پروداکشنز همواره به دنبال راه‌های خلاقانه و اصیلی برای اقتباس از بازی‌های محبوب خود هستیم تا طرفدارانمان از آن لذت ببرند. ما به همراه اسکرین جمس، گروهی فوق‌العاده از شخصیت‌های جدید را گرد هم آورده‌ایم که بر تیم فیلمسازی درخشان ما و چشم‌اندازشان برای این اقتباس صحه می‌گذارد. ما به زودی از جزئیات بیشتر در مورد این فیلم رونمایی خواهیم کرد.

هنوز جزئیات مربوط به داستان فیلم فاش نشده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این فیلم یک اثر ترسناک خواهد بود. همانطور که گفته شد، «دیوید اف. سندبرگ» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از «بلر باتلر» و «گری دابرهمن» کارگردانی خواهد کرد.

«گری دابرهمن» این فیلم را تحت کمپانی «کوین اوپرتد» (Coin Operated) به همراه «میا مانیسکالکو»، «لوتا لوستن»، «ام‌نگاتا سندبرگ»، «روی لی» از کمپانی ورتکس انترتیمنت تولید خواهد کرد.

فیلم Until Dawn

از کارهای اخیر روبین می‌توان به ایده‌ی تو (Idea of You) با بازی «آنه هاتاوی» و استادان فضا به عنوان تهیه‌کننده اجرایی «استیون اسپیلبرگ» اشاره کرد. «روبین» در آینده در فیلم‌های بچه‌های بالغ، آنورا و خیابان ترس: ملکه‌های جشن نیز دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم‌های اقتباسی اخیر از بازی‌های ویدئویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Cinema Express

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا