اخبار روز سینما

چهره قبل و بعد عمل معروف ترین بازیگران ایرانی! تفاوت چهره عجیب در بعد از عمل جراحی!

نیوشا ضیغمی

رتبه اول در لیست بازیگران عملی نیوشا ضیغمی است که در سابقه خود چندین عمل بینی، انواع ژل و بوتاکس، پروتز گونه و لب را دارد. عکس قبل و بعد این بازیگر تفاوت اساسی آنها را نشان می دهد.

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

بهنوش طباطبایی

رقابت سختی بین نیوشا ضیغمی و بهنوش طباطبایی برای صدرنشینی رکوردداران جراحی زیبایی وجود دارد.

جراحی پلاستیک

بهنوش طباطبایی چند سالی است که با عمل های زیبایی متعدد ظاهر خود را تغییر داده است. از چشم‌ها گرفته تا گونه‌ها، بینی، لب‌ها و پیشانی، در چهره این بازیگر هیچ چیزی از تیغ جراحان پلاستیک در امان نمانده است.

جراحی پلاستیک

متین مورد ستایش قرار می گیرد

کافی است نگاهی به فیلم های چند سال پیش خانم ستوده بیندازید و تصویر او را با چهره فعلی اش در سریال «ناتو» مقایسه کنید تا متوجه تفاوت های اساسی در چهره این بازیگر قد بلند شوید.

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

او همچنین لیفت چشم و پیشانی، صورت، بوتاکس و تزریق فیلر را در کارنامه خود دارد و رتبه سوم را در بین رکوردداران عمل زیبایی کسب کرده است.

جراحی پلاستیک

چشمه افشاری

آیا شیطان سریال «او یک فرشته بود» را به خاطر دارید; حالا اون بازیگر رو بزار کنار خانم باهوش سریال های پدرخوانده و شب های مافیا! باورش سخته؟

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

تغییرات چهره بهاره افشاری از چند سال پیش آغاز شد تا جایی که چهره فعلی این بازیگر دیگر شباهتی به روزهای ابتدایی فعالیتش در سینما و تلویزیون ندارد.

جراحی پلاستیک

الناز حبیبی

الناز حبیبی در فهرست زیباترین بازیگران زن ایرانی در رتبه پنجم قرار دارد. بیبی فیس الناز حبیبی بعد از عمل بینی زیباتر شد.

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

اما در سال‌های اخیر او از صف جراحی‌های زیبایی دور نمانده و با انجام کارهای ظریف و زیرکانه چهره‌اش جوان‌تر از دوران جوانی‌اش شده است. آنقدر جوانتر شده که گویا صورتش با تافته فیکس شده و حتی یک خط سنی هم روی صورتش نیفتاده است.

جراحی پلاستیک

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا