اخبار روز سینما

بازیگران جدیدی به سریال مرد عنکبوتی نوآر اضافه شدند

به گزارش منابع موثق، افراد جدیدی به جمع بازیگران سریال مرد عنکبوتی نوآر (Spider Noir) اضافه شده‌اند و فیلمبرداری به زودی شروع می‌شود.

این سریال که پیش از این عنوان اسپایدرمن نوآر را داشت، با تغییر نام به اسپایدر نوآر و اضافه شدن بازیگران جدید، آماده‌ی شروع فیلم‌برداری می‌شود. «لامورن موریس»، بازیگر سریال New Girl، در این سریال نقش «رابی رابرتسون»، یکی از خبرنگاران مهم دیلی بیوگل در دنیای کمیک‌های «مارول» را بر عهده خواهد داشت. «نیکلاس کیج» نیز مانند قبل، نقش مرد عنکبوتی نوآر را در این سریال ایفا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال مرد عنکبوتی نوآر

سریال Spider Noir محصول مشترک «MGM+» و «آمازون پرایم ویدیو» است و دو قسمت ابتدایی آن را «هری بردبیر» (کارگردان Fleabag) کارگردانی خواهد کرد. طبق گفته‌های «نیکلاس کیج»، این سریال شامل هشت قسمت 45 دقیقه‌ای خواهد بود.

سریال مرد عنکبوتی نوآر

«برندن گلیسون»، برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار، دیگر بازیگری است که به تازگی به این سریال اضافه شد. او که به تازگی در فیلم تحسین‌شده The Banshees of Inisherin بازی کرده بود، در این سریال نقش یکی از شخصیت‌های شرور داستان را ایفا خواهد کرد. هنوز هویت این شخصیت شرور مشخص نشده است، اما با توجه به دنیای کمیک‌های مارول، گزینه‌های مختلفی برای این نقش وجود دارد.

اضافه شدن این بازیگران جدید، نویدبخش یک سریال جذاب و پرهیجان از دنیای مرد عنکبوتی است. طرفداران این شخصیت محبوب «مارول» می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر از این سریال، از جمله تاریخ انتشار آن باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال مرد عنکبوتی نوآر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا