جلسات دور خوانی نسخه ترکی سریال «شهرزاد» به کارگردانی چاگری ویلا لوستولی آغاز شد و اولین تصاویر از تمرین بازیگران ترکی که قرار است در نقش شهرزاد، قباد، فرهاد، بزرگ آقا و. شیرین در این درام اکران شده اند. در نسخه ترکی سریال شهرزاد سیمای بارلاس در نقش شهرزاد، اسماعیل حاجی اوغلو در نقش قباد، ایچ شاسماز در نقش فرهاد، تامر لونت در نقش بزرگ آقا و بورجو کوارار نقش شیرین.

به گزارش همشهری آنلاین، در کنار این تصاویر اسامی رسمی بازیگران نقش های اصلی این سریال نیز اعلام شده است. قرار است «سیمای بارلاس» در نسخه ترکی به جای ترانه علیدوستی نقش شهرزاد را بازی کند. این بازیگر ابتدا در سال 2014 در سریال ترکی گوزل به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در سریال های «حیات بازان تاتلیدیر»، «آدی افسانا»، «زالم استانبول»، «عزیز»، «عمر» و … بازی کرد.

«اسماعیل حاجی اوغلو» در نقش قباد جلوی دوربین می رود; نقش شهاب حسینی در سریال شهرزاد.

نقش فرهاد در نسخه ایرانی شهرزاد در این نسخه ترکی به مصطفی زمانی و به آیتچ ششماز داده شد. بازیگری که از 19 سالگی با بازی در سریال حکیم اوغلو به شهرت رسید. وی همچنین در سریال های «گل»، «بازی بخت» و … بازی کرده است.

در نسخه ترکی، نقش «بورگ آقا» با بازی درخشان علی نصیریان به «تامر لونت» داده شده است. بازیگر 75 ساله ای که در سریال های «خواب زمستانی» و «جزیره ذرت» حضور داشت. بورکو کوارار در نسخه ترکی شهراز که پریناز ایزدیار آن را بازی می کرد، نقش «شیرین» را بازی می کند.

مهمت چاویک، آیشگول یونسال، شاهسووار آکتاش، اوزلم توکاسلان، پینر کاگلر، گانسیترک مارمار یا گمور، اوز بسماچی، گوخان بکلتنلر، زینب دریفی زهری، باتوهان بایار و سامی آکسو دیگر بازیگران این سریال هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما