اخبار روز سینما

آیا مهران مدیری به تلویزیون برخواهد گشت!/جزئیات

مهر نوشت: سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و محمد زعیم‌زاده سردبیر روزنامه فرهیختگاناز  مهمانان این بخش از شانزدهمین برنامه «جام جم» بودند که محوریت آن برنامه‌های شب یلدا در تلویزیون بود.

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به انتقاد سردبیر روزنامه فرهیختگان در برنامه جام جم مبنی بر تحول، بیان کرد که رفتن به رادیو و نقد کردن، تحول نیست؟

محورهای مطرح شده در این قسمت از برنامه جام جم به شرح زیر است:

خوشرو مدیر شبکه نسیم از تفاوت یلدای سال گذشته و امسال شروع کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد بینندگان افزایش یافت و 135 ساعت تولید برنامه داشتیم، گفت: شبکه سه سیما بیشترین مخاطب را داشت.

خوشرو به تنوع مهمانان در ویژه برنامه شب یلدا، حضور اقوام مختلف ایرانی، هنرمندان و ورزشکاران و نخبگان در کنار مهمانان محبوب اشاره کرد.

خوشرو در پاسخ به زعیم زاده، منتقد تحول در دوره جدید، از وی پرسید: به نظر شما تحول چیست؟ چرا می خواهید کلمه تحول یک غول بسازید؟ این تحول نیست که مردم بیایند در صداوسیما و بدون محدودیت نقد کنند؟ آنچه می خواهید در مورد تحول در رسانه ها به مردم بگویید، نظر خودتان است و اصرار عجیبی بر حمله و مبارزه با مردم دارید و خبر خوب را پنهان نگه می دارید: ما به عنوان مدیران تحول تلاش می کنیم بهتر شویم.

خوشرو با تاکید بر نیاز مخاطبان با هر سلیقه به مجموعه برنامه های متنوع اشاره کرد و توضیح داد: رویکرد صدا و سیما پرداختن به مسائل جامعه است، مثلا در برنامه شب یلدا 1402 که به موضوع چای دبش به صورت طنز  پرداختیم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های صدا و سیما در زمان تحول، پاسخگویی به نیازهای مردمی مخاطبان در بستری سالم است.

خوشرو در ادامه درباره نمایش «دورهمی» و مهران مدیری گفت: این هنرمند حذف نشده و ادعای مطرح شده صحت ندارد.

خوشرو با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی و انتشار مطالب توسط رسانه ها از جمله فرهیختگان گفت: چرا همیشه می خواهید تخریب کنید؟ شما خودتان بر محبوبیت برنامه ها تاکید می کنید اما مقاله انتقادی درباره این رویکرد به صدا و سیما منتشر کنید.

زعیم زاده در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تلویزیون روزنامه من است؟

خوشرو در ادامه بحث توضیح داد: هنرمندی پیش من آمد و گفت: «مواظب باش تحولی نشو!» وقتی تحول را برایش توضیح دادم متوجه شد که برداشتش به دلیل تأثیرپذیری از رسانه هایی مثل شما بوده است.

خوشرو در بخشی دیگر یادآور شد: هیچ چهره ای در صدا و سیما حذف نمی شود و ارتباط خوبی با هنرمندان دارم. اینکه در حال حاضر برندهای قدیمی نیستند به این دلیل است که در تکرار نمی افتند و می خواهند منحصر به فرد بودن برند خود را حفظ کنند.

مدیر شبکه نسیم همچنین درباره لزوم ایجاد چهره ها و برندهای جدید در کنار سلبریتی ها توضیح داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا