بازگشت قاسم‌پور به تیم‌ملی با برتری در کشتی پرحاشیه

بازگشت قاسم‌پور به تیم‌ملی با برتری در کشتی پرحاشیه

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ بعد از برگزاری چند مبارزه در رشته کشتی فرنگی برای انتخاب دو ملی‌پوش بزرگسال و یک امید اعزامی به مسابقات جهانی تیرانا، کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور برای تصاحب دوبنده تیم ملی وزن 92 کیلوگرم در پیکارهای جهانی 2024 مقابل هم قرار گرفتند،‌ در حالی که سرمربی تیم ملی آزاد نیز در سالن حضور داشت و تماشاگران نسبتا زیادی نیز به سالن شهدای هفتم تیر آمده بودند.

به نقل از تسنیم، امیرحسین فیروزپور نفر اول چرخه 92 کیلوگرم بود که بعد از منتفی شدن حضور کامران قاسم‌پور در چرخه 86 کیلوگرم در پی ناکامی در چرخه 97 کیلوگرم المپیک، قرار شد دو کشتی‌گیر مقابل هم قرار بگیرند. فیروزپور با دستی بانداژ شده در این مبارزه روی تشک رفت.

در وقت اول قاسم‌پور که در سال‌های 2021 و 2022 نشان طلای وزن 92 کیلوگرم جهان را از آن خود کرده بود، در حالی که یک اخطار کم‌کاری گرفته بود، با زیرگیری و رسیدن به پای حریف،‌ صاحب دو امتیاز شد تا نتیجه در این تایم 2-یک به سود او تمام شود شود.

کامران قاسم‌پور که در کُچ خود مربی سازنده‌اش حسین نقیبی را داشت،‌ در وقت دوم نیز با زیرگیری‌های انفجاری‌اش، صاحب امتیاز شد و درشرایطی که فیروزپور از ناحیه دست احساس درد می‌کرد،‌ نتیجه 7-یک به سود کامران قاسم‌پور تمام شد.

به این ترتیب با برتری کامران قاسم‌پور در این تک کشتی انتخابی تیم ملی،‌ او نماینده 92 کیلوگرم تیم ملی آزاد در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی است و امیرحسین فیروزپور نیز به عنوان نماینده این وزن ایران عازم مسابقات جهانی زیر 23 سال خواهد شد.

مسابقات زیر 23 سال جهان 30 مهر تا 6 آبان و رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی نیز 7 تا 10 آبان هر دو در آلبانی برگزار می‌شود.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما