به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادوی و تهیه کنندگی مجید مولایی به دلیل بروز مشکلاتی در مراحل پایانی فیلمبرداری متوقف شد و هم اکنون تصویربرداری سکانس های باقی مانده با حضور شهاب حسینی از سر گرفته شده است. بقیه بازیگران

به غیر از شهاب حسینی بازیگرانی چون امین حیایی، لاله مرزبان، بهاره کیان افشار، بهزاد خلج در این سریال بازی می کنند و البته قرار بود نیکی کریمی هم در این سریال بازی کند، به نظر می رسد مینا ساداتی به جای این سریال به جمع بازیگران پیوسته است. نیکی کریمی. حالا ساداتی نقش نیکی کریمی را بازی می کند که گویا پیش از این چندین جلسه جلوی دوربین رفته است.

شهاب حسینی که حضورش در سریال هایی چون شهرزاد، پوست شیر، گناه فرشته این آثار را به پرمخاطب ترین سریال خانگی تبدیل کرده است، چهارمین حضورش در نمایش خانگی همراه با پوکر به کارگردانی رضا دادویی است. این سریال اولین همکاری شهاب حسینی و امین حیایی است.

پلتفرم جدید به زودی فعالیت رسمی خود را با سری «پوکر» آغاز خواهد کرد. به غیر از سریال بوکر، سریال بامد خمار نیز برای این پلتفرم گفته می شود و علیرغم تکذیبیه ها همچنان نام محبوب محمد امامی در ادامه این پلتفرم جدید شنیده می شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما