اخبار روز سینما

بازگشت سحر قریشی به تتلو صحت دارد؟/ عکس

سحر قریشی متولد 6 دی ماه سال 1366 در تهران است. تحصیلات سحر قریشی در مقطع دیپلم می باشد. سحر قریشی از بازیگران محبوب کشورمان برادری به نام سپهر دارد. سحر قریشی با بازی باشکوه خود در سریال دلنوازان توانست جایگاه ویژه ای در بین مخاطبان کسب کند. جالب است بدانید سحر قریشی به عکاسی علاقه دارد و در فوتبال طرفدار تیم استقلال است. سحر قریشی در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی مقابل دوربین قرار گرفته است.

چندوقت پیش اخبار زیادی درمورد ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی منتشر شد که رابطه آنها نیز دوام نیاورد. خبر ازدواج سحرقریشی با امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را فرحبخش، کارگردان تلویزیونی داد.

امیرحسین مقصودلو که به تتلو معروف است در پست اینستاگرامی تند و کنایه‌آمیز از پایان رابطه خود با سحر قریشی خبر داد. در این پست تتلو با انتقاد از رفتار سحر قریشی، مجرد بودن خود را اعلام و از این رابطه ابراز پشیمانی کرد. در نهایت رابطه این دو خاتمه پیدا کرد و سحر قریشی به دوبی مهاجرت کرد.

بازگشت سحر قریشی به تتلو صحت دارد؟/ عکس

عکس جدیدی از تتلو در آغوش گرفتن یک زن منتشر شد و کاربران بر این باور بودند که این فرد سحر قریشی است و این دو نفر به سمت یکدیگر برگشتند. هنوز هیچ یک از آنها به این ادعا واکنشی نشان نداده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا