اخبار ورزشی

ستاره یاغی به میلان بازمیگردد!

ستاره سوئدی و سابق تیم فوتبال آ.ث میلان بار دیگر به این باشگاه ایتالیایی برمیگردد و در پستی مدیریتی با روسونری همکاری می کند.

در پایان فصل 2022/23 زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان و دنیای فوتبال سرانجام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را برای همیشه آویخت.

زلاتان که در حال حاضر در میلان به سر می برد، با جری کاردیناله، یکی از مدیران آن باشگاه ملاقاتی داشته و پس از آن پستی معنادار با تصویری از او روی پیراهن میلان منتشر کرده و در پیوست نوشته است: تیک تاک تیک تاک!

مدیاست در پیامی اعلام کرد که فوق ستاره سوئدی به بازگشت به جمع روسونری نزدیک است. گفته می شود استفانو پیولی، سرمربی میلان از این باشگاه خواسته تا زلاتان را در یکی از پست های مدیریتی این باشگاه منصوب کند و این موضوع با استقبال مدیران باشگاه نیز مواجه شده است.

جورجیو فورلانی، مدیرعامل میلان در مصاحبه ای در واکنش به بازگشت ابراهیموویچ به این تیم گفت: ما از این موضوع استقبال می کنیم و خوشحالیم که زلاتان به میلان باز خواهد گشت.اینجا خانه اوست و ما منتظر او هستیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا