اخبار ورزشی

بازگشت زیدان باز هم به تعویق افتاد!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از ادامه همکاری با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی این کشور حمایت کرد. بعد از شکست فرانسه مقابل اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو 2024، گروهی از منتقدان خواهان انتخاب سرمربی جدید شده‌اند، ولی فیلیپ دیالو اعلام کرد که فدراسیون به قرارداد این مربی که تا سال 2026 اعتبار دارد، متعهد می‌ماند.

دیالو به روزنامه اکیپ گفت: «دلیلی برای زیر سوال بردن قرارداد دشان وجود ندارد. نتایج قبلی به نفع او هستند و توانسته به اهداف مقرر دست پیدا کند. دیدیه به ماموریتش ادامه خواهد داد. ما در روزهای آینده با هم گفتگو خواهیم کرد تا به طور عمیق کمبودهای‌مان در این نیمه‌نهایی و نیازهای‌مان برای صعود به مراحل بالاتر را بررسی کنیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اضافه کرد: «در این یک ماه شاهد رفتار حرفه‌ای از او بودم و دائما به دنبال ارتقای تیمش بود. تیم ملی فرانسه باید به حرکت در این مسیر ادامه بدهد.» دیالو اضافه کرد: «احساس می‌کنم که اتحاد بزرگی بین دشان و بازیکنانش در آلمان برقرار بود. هیچ ابر تیره‌ای در روابط آنها وجود ندارد.»

سبک بازی محافظه‌کارانه فرانسه با انتقادات مختلفی روبرو شده است، ولی دیالو از آن دفاع کرد و گفت: «ما در حالی شاهد نارضایتی هستیم که تیم به نیمه‌نهایی رسیده است. اگر خوب بازی می‌کردیم و در دور اول حذف می‌شدیم، واکنش‌ها چه بود؟»

قرارداد دشان بعد از شکست در فینال جام جهانی 2022 و در زمان ریاست نوئل لوگرت در فدراسیون فوتبال فرانسه تمدید شد. دیالو به تازگی جانشین لوگرت شده و در انتخابات اواخر سال جاری میلادی تلاش خواهد کرد که این کرسی را حفظ کند.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا