اخبار روز سینما

بازگشت “رضا رشیدپور” به برنامه تلویزیونی سیم آخر!/ جزئیات فصل جدید برنامه سیم آخر + عکس

بازگشت رضا رشیدپور به برنامه مسابقه‌ای سیم آخر، بسیار سروصدا کرده که در ادامه جزئیات مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

اخیر خبری مبنی بر بازگشت رشید پور به مسابقه سیم آخر در شبکه های اجتماعی پخش شده که سر صدای بسیاری را از سوی کابران فضای مجازی ایجاد کرده است.

بازگشت رضا رشیدپور به برنامه تار پایانی

بازگشت رضا رشیدپور به مسابقه مهیج رشته آخر

حمید مراوندی، مجری محبوب برنامه “سیم آخر”، اعلام کرده است که در حال تولید فصل جدید این مسابقه هستند و به زودی این فصل جدید در شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد. این فصل جدید با طراحی و دکوراسیون منحصربه‌فرد و محتوای تازه‌ای به تماشاگران ارائه خواهد شد. همچنین، خبری خوش‌آیند این است که رضا رشیدپور به عنوان مجری همچنان در این برنامه حضور خواهد داشت و امیدوار است با استقبال گسترده مخاطبان عزیز همراهی کند.

بسیاری از ما رضا رشیدپور را از برنامه مشهور “صبح گاهی صبح بخیر ایران” که از شبکه یک پخش می‌شد، شناخته‌ایم. همان‌طور که احسان علیخانی از همین برنامه به موفقیت و شهرت بالایی دست یافته، رضا رشیدپور نیز به عنوان یکی از مجری‌های این برنامه، موفق به کسب شهرت برجسته‌ای شده است.

در ادامه می‌توانید بازگشت رشید پور به مسابقه سیم آخر را ببینید:

بازگشت "رضا رشیدپور" به برنامه تلویزیونی سیم آخر!/ جزئیات فصل جدید برنامه سیم آخر + عکس
بازگشت رضا رشیدپور به مسابقه مهیج سیم آخر

عکس دیده نشده همسر رضا رشیدپور

عکس قدیمی همسر رضا رشیدپور در تلویزیون

در سال ۸۲، رضا رشیدپور با نغمه مهرپاک، صدایی مهربان و مجری برنامه “تصویر زندگی”، گامی به عقد پایداری نهاد. نغمه مهرپاک، مسیر حرفه‌ای خود را با اجرای برنامه‌های رادیویی آغاز کرد و پس از آن، به اجرای برنامه‌های زنده شبکه جوان پرداخت. وی از سال ۷۶ به سازمان صدا و سیمای ایران ملحق شد. در سال ۸۲، نغمه مهرپاک با رضا رشیدپور ازدواج کرد و در سال ۸۶، با متولد شدن یک دختر، به مادری نیز پیوست.

رضا رشیدپور، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۵۴، در خیابان سلسبیل (رودکی) تهران به دنیا آمد. وی همزمان در دو دانشگاه، رشته‌های عمران و کارگردانی را تحصیل کرده است. علاوه بر فعالیت‌های مجری‌گری، او به کارهای کارگردانی و ساخت و ساز نیز مشغول است. نغمه مهرپاک همچنین فوق لیسانس روانشناسی دارد و در کنار مجری‌گری، به این حوزه نیز علاقه‌مندی دارد.

عکس دیده نشده همسر رضا رشیدپور
عکس دیده نشده همسر رضا رشیدپور

عکس قدیمی همسر رضا رشیدپور در تلویزیون

عکسی از همسر رشید پور در صدا و سیما را در زیر مشاهده می کنید:

عکس دیده نشده همسر رضا رشیدپور
عکس کمتر دیده شده از همسر رشیدپور

رضا رشیدپور، به عنوان یک بازیگر، در فیلم “سوپراستار” نیز نقشی را بازی کرد. او همچنین در دو فیلم “شیش و بش” و “درامتداج شهر” نیز شرکت داشته و بازی کرده است. علاوه بر این، وی تجربه مجری‌گری در چند برنامه تلویزیونی در شبکه تهران صدا و سیما را داشته، اما برخی از این برنامه‌ها به دلایلی توقیف شده‌اند. در سال ۱۳۹۱، وی به تهیه ویدئوهای انتقادی پرداخت و آنها را از طریق سایت‌های فیسبوک و یوتیوب منتشر کرد.

او همچنین مجری برنامه “شب شما بخیر” در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان بود. در آن زمان، سایت‌های خبری ادعا کردند که او با انتشار اخبار نادرست قصد ایجاد ناهنجاری در مورد یک هنرمند ۷۰ ساله را داشته و به طور ناعادلانه بازداشت شده است، اما این ادعاها بعداً تکذیب شدند.

رضا رشیدپور وی پس از وقفه ای از فعالیت های تلویزیونی و سینمایی در سال های 91 و 92، دوره خلبانی خود را به پایان رساند و با گرایش خلبانی هواپیمای سری 300 ایرباس عنوان خلبانی را دریافت کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا