اخبار روز سینما

بازگشت حمید جبلی به تلویزیون بعد از شش سال با سریال کودک و نوجوان آشتی حمید با سیما

امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه حمید جبلی بالاخره مجموعه تلویزیونی کودک و نوجوان را راه اندازی می کند. پیش از این با توجه به واقعیت ها صحبت از ساخت این سریال برای تلویزیون بود شهریور 2013 رد شد. این سریال پاییز امسال منتشر می شود و رسما آشتی حمید جبلی با صدا وسیما را رقم می زند.

به گزارش بازتاب آنلاین، حمید جبلی پس از سال ۱۳۹۶ و آخرین سریال «کلاه قرمزی» از تلویزیون خداحافظی کرد و دیگر با هیچ یک از پروژه های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی ارتباط نداشت. او حتی در «مهومنی» با ایرج طهماسب همکاری نکرد.

تابستان 1401 بود که مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک و تهیه کننده تلویزیون در مصاحبه ای اعلام کرد که فیلمنامه ای از حمید جبلی دریافت کرده و می خواهد برای تریبون تلویزیون اثری برای کودک و نوجوان تولید کند. . من در آن زمان اعلام کرده بودم که جبلی در این پروژه به جز نویسندگی، مسئولیت دیگری نیز دارد.

دی ماه همان سال بود که خبر رسید جبلی به دلیل شرایط جامعه ساخت این سریال را ممنوع کرده است. عباس محبوب یکی یکی از بازیگران این سریال اعلام کرد که علیرغم پیش بینی خود برای ساخت این سریال، فعلا کنسل شده و جبلی قصدی برای شروع این پروژه ندارد.

“دوست بد” یکی این یکی از آخرین حضور حمید جبلی در سینما است.

بعد از آن بود شهریور رحمت امینی در سال 1402 نمایشنامه «سوسمار» نوشته حمید جبلی را اجرا کرد. او گفت 20 سال از آخرین نمایشی که کار کرده است می گذرد و حالا دوباره به کار در این زمینه بازگشته است.

حالا که خبر رسیده، جبلی قصد دارد سریال کودک و نوجوان خود را دوباره پخش کند. این سریال ها آبان یا آذر امسال کلید خواهد بود. هنوز مشخص نیست که ساختار سریال چگونه خواهد بود.

آخرین فعالیت جبلی در تلویزیون به سال 1396 برمی گردد که در «کلاه کرمزاری 97» دو شخصیت محبوب کلاه کرمزاری و پوزر خاله را نویسندگی و صداپیشگی کرد. آخرین فعالیت او در سینما به بیش از یک دهه قبل برمی گردد. در سال ۱۳۹۲ در فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» به عنوان بازیگر و صداپیشه ظاهر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا