به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ پس از حواشی سفر بهداد سلیمی به اسپانیا، قهرمان وزنه برداری ایران که واکنش های متفاوتی را در پی داشت، حالا با مسئولیتی جدید به عرصه ورزش کشور بازمی گردد. این سفر که به بهانه شرکت در مسابقات وزنه برداری و توسعه همکاری های ورزشی انجام شد با انتقادات و بازتاب هایی در فضای مجازی همراه بود. اما حالا سلیمی جایگاه جدیدی در فدراسیون وزنه برداری به دست آورده است یکی یکی از چهره های تاثیرگذار ورزش ایران بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

بهداد سلیمی که پس از دوران پرافتخار خود در وزنه برداری از عرصه رقابت کناره گیری کرد، در سال های اخیر نقش بسزایی در پیشرفت و ارتقای این رشته داشته است. به نظر می رسد با انتصاب وی در این سمت جدید همچنان به انجام وظایف اجرایی و مدیریتی در رشته وزنه برداری ادامه دهد.

این تغییرات جدید می تواند تاثیرات مهمی در آینده وزنه برداری ایران داشته باشد زیرا سلیمی از محبوبیت و تجربه بالایی در این رشته برخوردار است و بسیاری از کارشناسان معتقدند حضور او در فدراسیون می تواند به ارتقای سطح کیفی این رشته ورزشی کمک کند.

از سوی دیگر انتظار می رود سلیمی در این سمت جدید سیاست هایی در راستای توسعه وزنه برداری در سطح بین المللی و بهبود زیرساخت های این رشته در ایران اتخاذ کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما