اخبار روز سینما جهان

بازگشت برادران «فرار از زندان» در سریالی جدید

برادران «فرار از زندان» دومینیک پرسل و ونتورث میلر دوباره با هم متحد می شوند.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، دومینیک پرسل و ونتورث میلر که نقش دو برادر را در سریال «فرار از زندان» بازی کردند، در یک درام با محوریت نجات گروگان ها به نام «بازیابی» با هم همکاری می کنند.

این سریال که در یونیورسال تلویزیون در حال ساخت است، توسط اسکات روزنبام به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی تولید خواهد شد.

این سریال که گفته می شود الهام گرفته از زندگی یک افسر اطلاعاتی مخفی واقعی است که هنوز در این زمینه فعال است، یک تیم بسیار ماهر از عوامل عملیاتی را دنبال می کند که در سراسر جهان سفر می کنند تا برخی از گروگان ها را آزاد کنند و در عجیب ترین و خطرناک ترین آنها همه. مکان های روی زمین انجام می دهند.

پورسل و میلر بازیگر نقش 2 برادر به نام های لینکلن باروز و مایکل اسکافیلد در 4 فصل سریال فرار از زندان از سال 2006 تا 2009. فصل پنجم آن در سال 2017 از شبکه فاکس پخش شد. این دو در سریال “فرار از زندان” نیز حضور داشتند. Legends of Tomorrow» و «فلش».

علاوه بر «فرار از زندان» و «فلش»، پورسل در عناوینی چون «بلید: ترینیتی»، «نخبگان قاتل»، «آسمان سرخ خونی» و «سگ‌های حصیری» بازی کرد.

میلر در سریال هایی چون «نظم و قانون»، «لافت» و «خانم وزیر» نیز حضور داشته است. او همچنین فیلمنامه نویس است و فیلمنامه «استاکر» به کارگردانی پارک چان ووک را نوشته است.

روزنبام بیشتر به خاطر کارش به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال The Shield که به مدت هفت فصل از سال 2002 تا 2008 در FX پخش شد، شناخته می شود. از دیگر آثار او می‌توان به Chuck از NBC، Fox’s Bond، V از ABC اشاره کرد. او همچنین درام دزدان دریایی Sandokan را در ایتالیا دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا