اخبار روز سینما

بازگشت بازیگران فرار از زندان در سریال Snatchback

ستارگان فرار از زندان دوباره با هم متحد می‌شوند! «دومینیک پورسل» و «ونت‌ورث میلر» در سریال Snatchback به ایفای نقش می‌پردازند.

برادران فرار از زندان دوباره با هم متحد می‌شوند. «دومینیک پورسل» و «ونت‌ورث میلر» قرار است ستارگان سریال Snatchback باشند که در حال توسعه توسط «یونیورسال تله ویژن» (Universal Television) است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


 داستان سریال Snatchback

«اسکات روزنباوم» به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی فعالیت می‌کند، در حالی که «پورسل» نیز به همراه «تیش سایروس پورسل» و «دانا اکسلرود سامرز» از «Hope Town Entertainment» تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارد.

خلاصه داستان رسمی سریال Snatchback می‌گوید: «با الهام از زندگی یک افسر اطلاعاتی مخفی واقعی که هنوز امروز در این زمینه فعالیت دارد، این سریال یک تیم بسیار ماهر از نیروهای عملیاتی خصوصی را دنبال می‌کند که گروگان‌ها را در سراسر جهان از برخی از عجیب‌ترین و به همان اندازه مکان‌های خطرناک سیاره نجات می‌دهند.»

سریالSnatchback

«پورسل» و «میلر» از سال 2006 تا 2009 به مدت چهار فصل در سریال فرار از زندان شبکه «Fox» در نقش برادران «لینکلن باروز» و «مایکل اسکوفیلد» بازی کردند.

این سریال بعداً با یک فیلم تلویزیونی به نام آخرین فرار که به عنوان پایان‌بندی مجموعه در نظر گرفته می‌شد، خاتمه یافت، اما بعداً فصل 5 این سریال در سال 2017 از شبکه «Fox» پخش شد.

این زوج همچنین در سریال‌های فلش و افسانه‌های فردا از مجموعه اروورس (Arrowverse) شبکه «CW» حضور داشتند، جایی که «میلر» نقش «لئونارد اسنارت» ملقب به «کاپیتان کلد» و «پورسل» نقش «میک روری» ملقب به «هیث ویو» را بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Snatchback چیست؟ آیا شما از طرفداران فرار از زندان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا