اخبار روز

فوری: بازار سهام به چرخه مثبت بازگشت!

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، بازار سهام در دومین روز کاری هفته نسبت به روز قبل از تعادل بیشتری برخوردار بود و شاخص کل تووانتس با کمک گروه خودرو که در جریان معاملات از تقاضای خوبی برخوردار بود، از امروز به کار خود پایان داد.

بنابراین گزارش، در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 13 هزار و 500 واحدی به رقم 2 میلیون و 157 هزار واحد رسید و شاخص کل هم وزن نیز رشد 8 هزار واحدی را تجربه کرد و در 754 هزار واحد به اوج رسید.

فوری: بازار سهام به چرخه مثبت بازگشت!

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «خودرو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «کگهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «عالیس» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار امروز 20 تیر 1402 6.4 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حقیقی با ورود به بورس حدود 32 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

در بازار فعلی 315 نماد در محدوده مثبت و 105 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز 212 نماد در محدوده مثبت و 85 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا