مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از بازگشایی مسیر ارسال مرسولات پستی به کشورهای اتحادیه اروپا خبر داد.

مهدی مقصودی – مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بروز مشکلاتی در شرکت هواپیمایی لوفت هانزا و توقف پروازهای این ایرلاین به ایران از اسفند در سال 1402 با رایزنی های انجام شده در هفته های اخیر، ارسال بسته های پستی به کشورهای اروپایی متوقف شد. یکی این کار توسط سایر خطوط هوایی بین المللی معروف انجام شده است، حمل و نقل به اروپا از این هفته از سر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ارسال بسته های خارجی منوط به امکان استفاده از ظرفیت های شرکت های هواپیمایی است، تصریح کرد: این شرکت ها باید شرایط لازم از جمله فرکانس مشخص پرواز، سیستم پاسخگویی و تجهیزات فناورانه را مطابق با مقررات یونیورسال داشته باشند. امکان سفر اتحادیه پستی در مراکز پستی بین المللی

مقصودی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به دفاتر پست خارجی در سراسر کشور، ارسال محموله های خود را به مقاصد اروپایی آغاز کنند.

به گفته وی، برای اطلاع از نوع پست غیرقابل ارسال و سایر اطلاعات لازم می توانید با «میز خدمات» در سامانه شرکت ملی پست به آدرس www.post.ir تماس بگیرید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :