اخبار روز

بازنشستگان تامین اجتماعی برای واریز سریعا این خبر را مطالعه کنند


به گزارش پی ام آپ به نقل از شمانیوز: میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از پلی کلینیک شهید مجید مجیدیان راد استان البرز افزود: برای کمک به بهبود معیشت بازنشستگان، 117 هزار متقاضی وام قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون پرداختی دریافت کرده اند. امسال.

و افزود: مرحله سوم این وام که مبلغ آن 20 میلیون تومان است و ثبت آن به طور کامل به صورت پیش فرض انجام شد. 40 هزار نفر حقوق گرفتند. در نظر داریم به بازنشستگان اعطای وام قرض الحسنه ادامه دهیم و در مراحل بعدی بازنشستگان واجد شرایط بیشتری از این خدمت بهره مند شوند.

مدیرعامل در رابطه با توسعه خدمات این سازمان نیز به تلاش برای بهبود شرایط خدمات در مراکز املاک و طرفین قرارداد اشاره کرد و گفت: پرداخت به موقع مطالبات طرفین یکی از اولویت های مهم جامعه در حوزه درمان است. سازمان حراست و در ادامه پرداخت های انجام شده در روزهای اخیر، شش میلیارد توکن دیگر از مطالبات طرف های قرارداد این سازمان در سراسر کشور پرداخت شد که حدود 4000 میلیارد تومان آن به مراکز دانشگاهی و 2 میلیارد تومان اختصاص یافت. به مراکز و ادارات قراردادی غیر دانشگاهی که به صورت خصوصی پرداخت می شود. امیدواریم با بهبود شرایط مالی سازمان که متاثر از برنامه های تحول آفرین است. روال پرداخت مطالبات از مراکز پیمانکار روز به روز بهبود می یابد و فاصله مطالبات این مراکز به حداقل می رسد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا