اخبار روز

بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس

رهبر کره شمالی به تازگی با حضور در کارخانه های اسلحه سازی از ساخته و ادوات جنگی دیدن کرد و قول داد که تلاش ها در این زمینه افزایش یابد. در ادامه عکس های حضور او را در این کارخانه ها مشاهده می کنید:

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی در کشورش بازدید کرد.

به گزارش پی ام آپ در این بازدیدها که به گفته خبرگزاری رسمی کره شمالی از پنجشنبه تا شنبه هفته جاری انجام شد، رهبر کره شمالی از کارخانه های اصلی تسلیحات این کشور از جمله کارخانه های تولید سامانه های توپخانه و پرتابگرهای بالستیک بازدید کرد. موشک ها وی با توانایی حمل کلاهک هسته ای بازدید کرد و قول داد که تلاش ها برای توسعه تسلیحات و آمادگی رزمی ارتش خود را تسریع کند.

سفر سه روزه کیم تا روز شنبه در حالی انجام می شود که ایالات متحده و کره جنوبی برای دور بعدی مانورهای نظامی مشترک برنامه ریزی شده در اواخر این ماه برای مقابله با تهدید فزاینده کره شمالی آماده می شوند.

تنش ها در شبه جزیره کره با افزایش آزمایش های موشکی کره شمالی و تمرینات نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی به بالاترین سطح در سال های اخیر رسیده است.

برخی کارشناسان می گویند بازدید رهبر کره شمالی از کارخانه های اسلحه سازی می تواند به همکاری نظامی احتمالی با مسکو نیز مرتبط باشد که می تواند شامل فروش توپخانه و سایر تجهیزات کره شمالی به روسیه باشد.

اخیرا سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه به مناسبت هفتادمین سالگرد پایان جنگ کره به پیونگ یانگ سفر کرده و با مقامات کره شمالی از جمله رهبر این کشور دیدار و گفتگو کرده است.

ناظران غربی مدعی هستند وزیر دفاع روسیه با رهبر کره شمالی برای خرید تجهیزات نظامی مورد نیاز روسیه از جمله مهمات توپخانه از این کشور به توافق رسیده است.

وزیر دفاع روسیه همچنین به همراه کیم جونگ اون از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و نظامی کره شمالی در پیونگ یانگ بازدید کرد.

تصاویر زیر توسط خبرگزاری رسمی کره شمالی از بازدید رهبر این کشور از چندین کارخانه مهم اسلحه سازی طی سه روز گذشته نشان داده شده است که طی آن کیم جونگ اون به تفنگ ساخت این کشور شلیک می کند.

بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس بازدید رهبر کره شمالی از چند کارخانه مهم اسلحه سازی! / کیم جونگ اون را تفنگ به دست دیده اید؟ + عکس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا