اخبار روز

بازدید رئیس قوه قضائیه از بام ایران

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی در سی و دومین سفر خود به استان از آغاز دوره ریاست قوه قضائیه فردا (چهارشنبه ۱۲ اسفند). مرداد) در سفری رسمی و در رأس شورای عالی قضایی به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

در این سفر رئیس قوه قضائیه و دیگر مقامات ارشد قضایی برنامه هایی را با هدف رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان چهارمحال و بختیاری برگزار می کنند.

دیدار با اقشار مختلف مردم و جوامع نخبگان استان چهارمحال و بختیاری از برنامه های سفر رئیس کل دادگستری به این استان است.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای از زمان تصدی ریاست قوه قضائیه در 19 تیرماه 1400 تاکنون به صورت رسمی و در راس به استان های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان خدمت کرده است. کمیته عالی قضایی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی و زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بیراحمد.

رئیس قوه قضائیه در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی به استان که همراه با شورای عالی قضایی انجام می دهد، سفرهای غیررسمی و غیر تشریفاتی را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. استان های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (2 بار)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان هایی هستند که رئیس قوه قضائیه اخیراً بدون تشریفات و به صورت غیر رسمی از این مناطق بازدید کرده است. بررسی مسائل حقوقی سفر کرده است

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا