اخبار روز سینما

بازدید رئیس جمهور سیداو و سیما از «تانکخورها»

به گزارش پی ام آپ به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما صبح امروز در جریان ساخت دو پروژه دفاع مقدس از نزدیک از شهرک سینمایی دفاع مقدس بازدید کرد. پایگاه سری نصرت» و «تنکخورها» و همچنین پروژه «عفیف» که مراحل ثبت آن در لوکشینی شهر بیت المقدس را طی می کند.

سبالی بیان کرد: هر ساله سعی می کنیم حداقل یک یا دو نمایش ارزشمند دفاع مقدس را برای پخش به ویژه در هفته دفاع مقدس آماده کنیم. با تکمیل تقویم انتشارات سیما به این معنا در سال جاری و سال آینده، مخاطبان رسانه ملی شاهد معرفی مجموعه های ارزشمند دفس مقدسی خواهند بود.

جبلی که به پشت صحنه سریال در حال اجرا «قرارگاه سری نصرت» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فروردین رفته بود، گفت: طراحی قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با ابتکار و خلاقیت نیروی دریایی ارتش انجام شد. شهید بزرگوار کار خارق العاده ای است و پذیرفته شده است که علی هاشمی به او تحمیل شده است که یکی از اتفاقات نادر تاریخ جنگ است.

جبلی

وی افزود: کار در تشریح این رویداد بسیار دشوار و ارزشمند است. از آنجا که قرار دادن یک اپیزود بی سابقه از جنگ در قاب عکس و تقدیم آن به نمایش پشت صحنه آمادگی عملیاتی که حتی نسل ما، چه رسد به نسل جدید، کمتر از آن اطلاع دارد، باید درباره تاریخچه جنگ بیشتر بدانیم. دفاع مقدس

سبالی با بیان مراحل سخت و طاقت فرسا ساخت این نمایشگاه و کار روی آب، ابراز امیدواری کرد که با «پایگاه نصرت» برگ جدیدی از هنر به تولیدات دفاع مقدس اضافه شود و در عین حال برای عرصه هنر از سازمان تبلیغات اسلامی برای تولید این طرح تشکر می کنیم.

جبلی

نگاهی بدیع به اتفاقات «تانک خواران» و دوران دفاع مقدس

جبلی همچنین پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «تنکخورها» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است که آخرین مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و قرار است همزمان با سالروز آغاز به کار در 32 قسمت از تلویزیون پخش شود. سال 2017. وی با بیان اینکه دفاع مقدس رزمندگان را به گونه ای دیگر به تصویر می کشد و آنها را با داستان های واقعی مرتبط می کند، آن را ارزشمند و قابل توجه عنوان کرد و گفت: همچنین در سریال های نمایشی تاکنون به حوزه زره کمتر پرداخته شده است. در این مطالعه می بینیم.

وی همچنین تاریخ هشت ساله دفاع مقدس را اقیانوسی از مسائل، رویدادها، حوادث، چهره ها و افراد ارزش آفرین ارزیابی کرد و بر این باور بود که رشادت های آنان باید به عنوان میراثی پرافتخار به نسل های آینده منتقل شود. وی گفت: امضای پرویز شیختادی و ایرج محمدی دو پیشکسوت و استاد شناخته شده تلویزیون و سینما ستون این اثر است و به نوعی ثمره چندین دهه فعالیت حرفه ای این دو هنرمند را در تاریخ می بینیم. از تلویزیون

جبلی

یافتن منشاء آسیب های «نور» و فضای مجازی

سومین دیدار روز دوشنبه رئیس رسانه ملی در پشت صحنه سریال «عفیف» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی سید رامین موسوی بود.

وی در توضیح این موضوع گفت: از جمله سیاست‌هایی که سعی می‌کنیم به شدت به آن پایبند باشیم، تنوع بخشی به تولیدات تئاتر است. تنوع موضوعی و تنوع در ساختار تولید.

اضافه: یکی از معضلات اجتماعی که در طبقه بندی آسیب های اجتماعی گنجانده شده است می توان به مصرف نامناسب و شاید نفوذ فریبنده رسانه ها در شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی اشاره کرد که جوانان و نسل جدید بیشتر درگیر آن هستند و ممکن است از پشت پرده آن آگاه نباشند. حضور افراد مشهور در محیط مجازی باعث می شود که الگوی اشتباه ارائه شود و مخاطب آسیب مادی یا معنوی را متحمل شود.

جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه این مجموعه نمایشی در ریشه یابی این آسیب ها به خوبی عمل کرد و دغدغه خانواده ها را به درستی منعکس کرد، گفت: «عفیف» را یکی از تولیدات ضروری می دانم. از نظر موضوعی و محتوایی کارهایی را که باید در این سال ها انجام شود انجام می دهد و خوشبختانه تیم سازنده مجرب این کار را انجام می دهد. کار خوب پیش می رود، امیدواریم مورد استقبال نسل جدید بینندگان قرار گیرد. زیرا بزرگترین مصرف کننده رسانه های جدید نسل جوان هستند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا