اخبار روز سینما

بازتاب آنلاین کارگردانی قسمت دوم کمدی بهروز افخمی جوان را تایید کرد: «سن پترزبورگ ۲» سال آینده اکران می شود.

پس از انتشار خبر ساخت قسمت دوم «سن پترزبورگ» به کارگردانی بازتاب آنلاین، این کارگردان اعلام کرد که پیمان قاسم خانی هنوز فیلمنامه «سن پترزبورگ ۲» را ننوشته و برنامه اش برای شروع آن از سال آینده است. ..

به گزارش بازتاب آنلاین، جمعه هشتم تیر اعلام شد پیمان قاسم خانی قسمت دوم «سن پترزبورگ» را می نویسد و بازتاب آنلاین به جای بهروز افخمی قسمت دوم را کارگردانی خواهد کرد. در آن خبر اعلام شد که فیلمبرداری این اثر احتمالا اواخر سال جاری آغاز خواهد شد.

بازتاب آنلاین سه شنبه 12 تیر در گفت و گو با ایسنا، کارگردان «سن پترزبورگ 2» با تایید این خبر اعلام کرد: فیلمنامه «سن پترزبورگ 2» هنوز نوشته نشده و پیمان قاسم خانی آن را می نویسد و حمید فریدیان نیز در این فیلم حضور دارد. هزینه تولید فیلم را دریافت کنید و سال آینده این کار را انجام خواهیم داد.

محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در نمایی از قسمت اول «سن پترزبورگ»

این فیلم دنباله ای بر یک کمدی درخشان به کارگردانی بهروز افخمی بر اساس فیلمنامه پیمان قاسم خانی در سال ۱۳۸۷ است که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

افخمی هنوز درباره واگذاری این پروژه به بازتاب آنلاین اظهار نظری نکرده است. او پیش از این گفته بود: «پیمان و محسن بازیگران فیلم برای نقش‌هایی که بازی کرده‌اند خیلی پیر شده‌اند و دیگر نقش آن شارلاتان‌های میان‌سال جذاب به آن‌ها نمی‌خورد. البته با آقای پرادیان صحبت کرده بودیم. تهیه‌کننده) چندین بار در طول سال‌ها، اما تا زمانی که بازیگران به سن بلوغ رسیدند، داستان خوبی پیدا نکردیم.»

با این حال بازتاب آنلاین تصمیم دارد قسمت دوم این فیلم را با زوج جذاب محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی ادامه دهد و در سن و سال شخصیت ها تردیدی ندارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا