بار – Hooman Seyed ، مدیر ، نویسنده و بازیگر مشهور ما ، کشور ما ، اسفند امسال با یک سریال وحشی به شبکه سینمای خانگی بازگشت. Wild دومین تجربه سریال سازی SIDDI پس از قورباغه است. اولین تجربه وی در این زمینه ، علاوه بر جذب منتقدین ، بازخورد مثبتی در بین مخاطبان داشت. با توجه به پیشینه در سینما و با قورباغه در نیمه راه ، امید زیادی به درخشش وحشی نیز وجود دارد. Javad Ezzati نقش سری جدید Sidi را ایفا می کند.
به گفته بازتاب آنلاین ، ما می توانیم سینما را به عنوان سینمایی ببینیم که در این زمینه قدم گذاشته است. در حرفه خود ، بازی های او گاهی اوقات زنده مانده است ، مانند قطعه ای از کامال تبریز ، کمدی انسانی محمد هادی کریمی یا چهارشنبه سوریار آسفر فرهادی. بعضی اوقات بازیگرانی که آن را به سینما آورده اند مانند یک امیر جدید یا Navid Parfraj هستند. ممکن است دنیایی وجود داشته باشد که در ذهن باقی بماند ، مانند زنگ زدگی و قورباغه. حتی گاهی اوقات موسیقی یکی او بیشتر یادآور کار خود است.
سیدی سابقه قابل توجهی دارد و می توان گفت که در آثاری که او می نویسد و کارگردانی می کند ، دنیای خود را ایجاد کرده است. ما می توانیم برخی از ویژگی های دنیای سینمایی او را مرور کنیم.
توجه به آسیب های اجتماعی
در بازیگری ، او مسیری متفاوت از فیلم سازی را طی کرد. از عبدال رازا چهارشنبه گرفته تا معاهده GISU و عاشقانه یا حتی تکرار پیمان در سری Hooman Golshifteh Shoebi و Zakaria در مصادره. بنابراین ، ما باید بگوییم که سیدنی در فیلم سازی از مسیری قطعی و مداوم پیروی کرده است که در نهایت می تواند به دنیای خود برسد.
او از سالی که اولین فیلم سینمایی خود ، آفریقا را ساخت ، تا زمان رسیدن به جنگ جهانی سوم ، مشکلات اجتماعی و آسیب های اجتماعی را به عنوان هسته اصلی داستان های خود ایجاد کرده است. روش و زاویه پرداخت به موضوع ، اما در هر کار. به عنوان مثال ، در سیزده ، صدمات نوجوانی را در نظر می گیرد ، اما در زمینه تأثیر این صدمات در محیط خانه و رابطه سوژه با والدین. او از آن قاب خارج می شود و به دلیل مجتمع ها و مشکلات خود ، با افراد مسن رابطه نوجوان به همراه می آورد.
در مغزهای کوچک زنگ زده ، زاویه دوربین را تغییر می دهد و به دنیای جنایتکاران نگاه نمی کند. در جنگ جهانی سوم ، او داستان را از یک کارگر میانی و پناهنده روایت می کند که به یک هیولا تبدیل می شود. داستان در تلاش برای تأمین یک حادثه تلخ و دروغین شکل گرفته است. همیشه یک موضوع اجتماعی هسته اصلی فیلم های او است.
اثرات و پیامدهای داروها جایگاه مهمی در سینما دارد. در مغزهای کوچک زنگ زده ، دوربین دوربین را به جایی می رساند که داروهای صنعتی تولید می شوند. در آفریقا ، او داستان را با خرده فروشان مواد منتقل می کند و در اعترافات خطرناک من ، داستان را با تأثیر سوء استفاده از یک نوع دارو به نام اسید آغاز می کند. ما همچنین می توانیم از همان پنجره ای که مشکلات اجتماعی در کار او جایگاه ویژه ای دارد ، به این موضوع نگاه کنیم. به عنوان مثال ، شکور در مغزهای کوچک پول و ثروت دارد ، اما همچنین یک خانواده در حال تجزیه دارد که باعث می شود وقتی زندگی می رود ، به آن خانه برگردد.
با موسیقی بازی کنید
موسیقی و رنگ دو عامل مهم در دنیای فیلم های جانبی هستند که از استفاده زیادی استفاده می کنند. اگرچه او موضوعات تلخ را انتخاب می کند و با کار خود به جشنواره های خارجی می رود ، اما کمتر از آن برچسب گذاری می شود. زیرا او داستان خود را با استفاده از ابزارهای مختلف روایت می کند. این سکانس یک کمدی را در قلب سکانس های تلخ مغزهای کوچک قرار می دهد ، اما سرانجام به داستان او منتهی می شود. یا نوعی موسیقی را برای کار خود برای خدمت به فضا و محتوا در نظر می گیرد ، اما باعث افزایش تلخی و جدی بودن کار نمی شود. به نظر می رسد در ساخت موسیقی بسیار دقیق است زیرا برخی از آنها زنده مانده اند. مانند مجموعه موسیقی سریال قورباغه.
ساختن یک دنیای سرد و جدی
Sidi از ابزارهای مختلفی برای ساختن این دنیا استفاده می کند که رنگ و نور دارد یکی این از آنهاست. در فیلم های او از مجموعه ای از رنگ ها استفاده می شود که به فضا در داستان او کمک می کند. جنگ جهانی سوم در فضایی سرد قرار دارد که مخاطبان را به داستان می رساند. همین مسئله در مورد آفریقا یا سیزدهم داستان در Ekbatan Tehran نیز صادق است. لازم به ذکر است که بودجه و زمان ساخت آفریقا با بودجه و زمان ساخت جنگ جهانی سوم شرایط متفاوتی را برای کارگردان فراهم می کند تا فضای مورد نظر خود را ایجاد کند. از تمام این ابزار برای بازی با ذهن مخاطب و آوردن آن به دنیایی که او ساخته است استفاده می کند.