اخبار ارز دیجیتال

بازار کریپتو در حال صعود! معرفی برترین میم‌کوین‌های با تم سگ برای جولای!

بازار کریپتو در حال بهبود است و بخش‌های مختلفی مانند میم‌کوین‌ها با تم سگ و توکن‌های سولانا افزایش قیمت داشتند. این افزایش‌ها پس از یک دوره طولانی نزولی رخ داد که در آن قیمت بیت‌کوین به ۶۱ هزار دلار کاهش یافته بود.

به گزارش رمز ارز نیوز، در ۲۴ ساعت گذشته، میم‌کوین‌ها با رشد قابل‌ توجهی روبه‌رو شدند و ارزش کل بازار این توکن‌ها با ۴ درصد افزایش به ۳۶.۲ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آنها به ۲.۲۵ میلیارد دلار رسیده است. در ادامه به بررسی‌ برترین‌ میم‌کوین‌های با تم سگ برای ماه‌ جولای می‌پردازیم.

توجه: این خبر جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

شیبا آرمسترانگ (Shiba Armstrong)

یکی از این میم‌کوین‌ها، شیبا آرمسترانگ (Shiba Armstrong) است که امروز ۳۳.۶ درصد افزایش یافته و با قیمت ۰.۰۰۱۲۶۴ دلار معامله می‌شود. با اینکه ارقام ماهانه نشان‌دهنده ۲۵ درصد کاهش است، اما گاوها توانسته‌اند یک روند هفتگی مثبت را حفظ کنند.

در هفت روز گذشته، شیبا آرمسترانگ ۴۲ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات روزانه این میم‌کوین ۸۱ هزار دلار است که انتظار می‌رود با افزایش فعالیت‌های صعودی بیشتر شود.

چیمز (Cheems)

قیمت میم‌کوین چیمز (Cheems) نیز امروز با رشد قابل توجه ۲۸.۷ درصدی مواجه شده و به ۰.۰۰۱۵۴۷ دلار رسیده است. در هفت روز گذشته، Cheems حدود ۴۸.۶ درصد افزایش قیمت داشته و یک رالی و خوش‌بینی جدیدی ایجاد کرده است.

با این حال، زیان‌های قبلی در دوران اصلاح بازار می‌تواند تهدیدی برای روند صعودی باشد. ماه گذشته، میم‌کوین‌های با تم سگ جریان‌های خروجی ۵۸.۹ درصدی را تجربه کرده و ارزش بازار Cheems به ۳.۷ میلیون دلار کاهش یافته است. حجم معاملات روزانه نیز به ۱۲۶ هزار دلار رسیده است.

اِگ‌داگ (Eggdog)

اگ داگ نیز امروز ۱۳ درصد افزایش قیمت داشته و به ۰.۰۰۰۷۸۷۸ دلار رسیده است. علی‌رغم اصلاح بازار در هفته گذشته، احساسات صعودی‌ برای این‌ میم‌کوین، افزایش ۲۶ درصدی به همراه داشت. ارزش بازار این دارایی ۷۸۷ هزار دلار و حجم معاملات روزانه آن، ۱۰۲ هزار دلار است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا