اخبار روز

بازار سهام در این تاریخ منفجر می شود! /وضعیت بازار سرمایه و پیش‌بینی نوسانات در دوره انتخابات پارلمانی!

به گزارش مانی بان، پس از رالی صعودی قوی بازار که طی دو وقفه حرکتی رخ داد و تا اواسط اردیبهشت ماه ماه ادامه یافت، مدتی است که بازار روند اصلاحی فرسایشی را طی می کند به طوری که میانگین ارزش معاملات در فروردین ماه 18 میلیارد تومان است و نیمه اول در اردیبهشت ماه در مرحله فعلی به رقم 6.5 همتی رسیده است.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: متاسفانه مجامع مانند سال های گذشته نبود. برخلاف هر سال، اقبالی روی ساخت و سهام DPS تمرکز نکرد. بر اساس این تفاسیر می توان پیش بینی کرد که ممکن است در ماه های آینده نوساناتی در نرخ ارز وجود داشته باشد. نوسانات در نرخ تصحیح که باعث کاهش نرخ اسکناس های آمریکایی می شود. اما با توجه به تورم نهادی ماهانه در ساختار اقتصاد کشور، چنین افتی پیش بینی نمی شود و طبیعتا می توان آن را فرصت خرید برای بازار دانست.

وی گفت: به نظر می رسد قطعا در نیمه دوم سال شرایط بازار بسیار بهتر خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به انتخابات پارلمانی پیش رو، این موضوع بیشتر مطرح می شود. بر اساس تجربه سال های اخیر، قبل از انتخابات مجلس، قبل از انتخابات مجلس، گروه های مختلف به ویژه گروه های ارز ریالی رشد چشمگیری داشتند که پیش بینی می شود امسال نیز اتفاق بیفتد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا