اخبار روز

بازار خودرو یخ زده است/آخرین قیمت پرایدپژو، کوییک و DNA

قیمت امروز ماشین 10 مهر 1402 هیچ تغییر قابل توجهی ندارد. تغییرات قیمتی بسیار کمی در بازار خودروهای داخلی مشاهده می شود; اما در بازار خودروهای مونتاژی، ثبات بر بیشتر بازار حاکم است.

تسریع در روند تحویل خودروهای وارداتی و آغاز مرحله سوم فروش سامانه یکپارچه طی روزهای آینده و همچنین لغو مجوز افزایش قیمت درب خودرو توسط خودروسازان ممکن است یکی از عوامل ریزش باشد. در قیمت خودرو در بازار البته رشد قیمت در دو روز اخیر تقریبا ثابت بوده و تغییر قابل توجهی مشاهده نمی شود.

قیمت رانا پلاس در نمایندگی ایران خودرو قیمتش چنده؟ + جدول

با توجه به قیمت های درج شده در سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز دستخوش تغییرات جزئی است. قیمت خودروهای داخلی اغلب ثابت است، اما گفته می شود نرخ کاهش قیمت نیز بسیار پایین است.

کوییک Geared S یکی از ارزان ترین هاچ بک های تولید داخل محسوب می شود که مانند روز گذشته تنها یک میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با قیمت 343 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
شاهین جی یکی دیگر از محصولات شرکت سایپا است که متفاوت است کوییک اس یک میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرد و به نرخ 584 میلیون تومان رسید.

پژو 207i از دیگر خودروهای هاچ بک موجود در بازار است که شاهد رکورد افزایش قیمت در بازار است. این هاچ بک محبوب فرانسوی پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده و با قیمت 605 میلیون تومان به فروش می رسد.

دنا پلاس 6 سرعته توربوشارژ یکی از معدود خودروهای موجود در بازار است که با افزایش قیمت جزئی روبرو شده است. این خودرو نسبت به روز گذشته تنها یک میلیون تومان کاهش داشته و با نرخ 734 میلیون تومان معامله می شود. قیمت خودروهای مونتاژی نیز مانند خودروهای داخلی موجود در بازار دارای نوسانات اندکی است.

بازار خودرو یخ زده است

بسترن B30 با مدل 1400 لیموزین بهمن گمان می رود تولید موتور متوقف شده و از زمانی که به کانال زیر یک میلیارد تومان رسیده، با همان نرخ 995 میلیون تومان به فروش می رسد. توربوشارژر جدید چری آریزو 5 یکی از محصولات مونتاژی مدیران خودرو است که دیروز با حدود 100 هزار افزایش، 10 میلیون تومان شد. قیمت داشت، امروز همین افزایش را تجربه کرد و وارد کانال یک میلیارد و 100 میلیون تومان شد.

هایما S5 دنده اتوماتیک یکی از کراس اوورهای مونتاژ شده توسط ایران خودرو است که با افزایش 5 میلیونی وارد کانال یک میلیارد و 160 میلیون تومان شد.

Fidelity Prime New 5 نفره، یکی از محبوب ترین کراس اوورهای این گروه بهمن فرض بر این است که قیمت دیروز با افت 10 میلیونی و از آغاز معاملات امروز با 5 میلیون کاهش به نرخ یک میلیارد و 515 میلیون تومان رسیده است.

انتشار اخباری از یک سو به تسریع در روند تحویل خودروهای وارداتی و از سوی دیگر به راه اندازی دور سوم فروش سامانه یکپارچه و رد افزایش نرخ درب کارخانه ها مربوط می شود. ثبات نسبی نرخ دلار ممکن است باعث کاهش مجدد قیمت خودرو در بازار شود. البته همانطور که گفته شد احتمال کاهش چشمگیر قیمت ها در بازار بسیار اندک است زیرا کاهش قیمت خودرو تقریباً با کاهش نرخ دلار مطابقت دارد.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت خودرو در اخبار آنلاین دیدن.

۲۳۳۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا