سرگرمی

باریکترین خانه جهان در قم+ فیلم و تصاویر

شاهین صمدپور در صفحه شخصی خود عکسی از پشت ساختمانی بسیار باریک واقع در قم منتشر کرد که ظاهرا صاحبان آن به دنبال ثبت در کتاب رکوردهای گینس هستند.

ساختمان های عجیب و غریب با طرح های غیر معمول در دنیا وجود دارد یکی از میان آنها در ایران و شهر قم قرار دارد. آپارتمانی باریک که چند روزی است که تصاویرش در اینترنت دست به دست می شود و کاربران را متحیر کرده است، اما پهنای این خانه چقدر است و آیا می توان در آن زندگی کرد؟

شاهین صمدپور با انتشار این تصویر در صفحه رسمی خود از باریک ترین آپارتمان قم گفت: باریک ترین خانه جهان در ایران قرار دارد و در شهر قم این خانه 70 سانتی متر عرض دارد. تاکنون تصاویری از نمای بیرونی باریک ترین خانه قم در فضای مجازی منتشر شده است و هنوز هیچ تصویری از داخل این آپارتمان عجیب وجود ندارد و مشخص نیست که آیا فردی در این خانه زندگی می کند یا خیر. به نظر می رسد صاحبان این خانه می خواهند این شاهکار را به عنوان باریک ترین آپارتمان دنیا در کتاب گینس ثبت کنند، طبق گفته شاهدان طبقه همکف این خانه به عنوان مغازه استفاده می شود.

جالب است بدانید که پیش از این خانه ای در ورشو (پایتخت لهستان) معروف به خانه معروف کرت با عرض 91 سانتی متر که بین دو ساختمان ساخته شده بود، عنوان باریک ترین خانه جهان را از آن خود کرد. .

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا