اخبار روز

طی 3 روز آینده شاهد باد و باران در برخی از نقاط کشور خواهیم بود!/ جزئیات خبر

در طی پنج روز آینده، نوار شرقی و برخی مناطق مرکزی کشور با وزش باد شدید و گردوخاک روبرو خواهند شد. همچنین، طی سه روز آینده، در جنوب غرب و غرب کشور، ادامه گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات، با اشاره به وضعیت هوا، از تداوم بارش باران در شمال و جنوب کشور، و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

طبق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در دو روز آینده، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

بنابر پیش‌بینی های مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، در ارتفاعات جنوبی کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس، امروز (۲۲ شهریور) ابرها و باران پراکنده رخ خواهند داد.

در روزهای جمعه و شنبه (۲۴ و ۲۵ شهریور)، ادامه بارش در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود و در روز یکشنبه (۲۶ شهریور) بارش پراکنده در سواحل و مناطق شمالی و شمال غرب کشور باقی خواهد ماند.

همچنین، طبق بیانیه ضیاییان، طی پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گردوخاک در نوار شرقی و برخی مناطق مرکزی کشور و در طول سه روز آینده گردوغبار در جنوب غرب و غرب کشور ادامه دارد.

بنابر پیش‌بینی ها، طی پنج روز آینده، موج دریای خزر، شرق عمان و نیمه غربی خلیج فارس را پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، درباره وضعیت هوایی تهران اظهارکرد که فردا آسمان شهر صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها با افزایش باد خواهد بود.

دمای کمینه در این روز ۲۳ درجه سانتیگراد و دمای بیشینه ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز جمعه، ابرها کمی ظاهر خواهند شد و همچنان با افزایش باد مواجه خواهیم شد. دمای کمینه در این روز ۲۱ درجه سانتیگراد و دمای بیشینه ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در پایان، بیان شد که اهواز با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ و ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور محسوب می‌شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا