اخبار ورزشی

مسی دوباره بازوبند کاپیتانی را از آن خود می کند؟/ آیا بارسلونا به دنبال جذب دوباره مسی است؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ به نقل از موندو دپورتیوو، با قطعی شدن جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، بارسلونا قصد دارد ستاره سابق خود را در تابستان به نیوکمپ بازگرداند و ظاهراً آماده است تا بازوبند کاپیتانی را به او بدهد.

ستاره آرژانتینی قبل از امضای قرارداد با باشگاه فرانسوی در سال 2021، کاپیتان باشگاه بود، اما پس از جدایی او، سرخیو بوسکتس بازوبند را برعهده گرفت.

با توجه به اینکه دو بازیکن بزرگ بوسکتس و جوردی آلبا در پایان این فصل از باشگاه جدا شدند، غول های کاتالان می خواهند مسی را دوباره به باشگاه وسوسه کنند و بازوبند کاپیتانی را ببندند. اگر این انتقال محقق نشود، روبرت لواندوفسکی یا رونالد آرائوخو رهبر جدید تیم خواهند شد.

پس از اینکه مشخص شد او با پایان قراردادش در تابستان اقامت خود را در فرانسه تمدید نخواهد کرد، نام مسی مدت هاست که به بارسلونا تبدیل شده است. علیرغم گزارش هایی مبنی بر اینکه این بازیکن 35 ساله ممکن است به لالیگا بازگردد، ژاوی، مدیر بلوگرانا اخیراً مدعی شد که انتقال احتمالی لئو هنوز در حالت تعلیق است.

تیم پی اس جی امروز در لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ می رود و با کسب یک امتیاز قهرمانی خود را قطعی می کند، احتمالا لئو مسی در این دیدار فیکس خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا