باران کوستری از حضور حذف شد!



حجم ویدیو: 1.09 مگابایت

|

مدت زمان ویدیو: 00:00:43

دانلود ویدیو







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ احمد بهرامی کارگردان فیلم سینمایی «شهر خاموش» در جلسه تحلیل این فیلم گفت: ما در فیلم طرحی داریم که جرات ضبط آن را نداشتم و به بدلکار فکر کردیم و دوست نداشتم. باران.» کوثری در آن موقعیت قرار داشت، اما باران در موقعیت خطرناکی قرار داشت و شجاع ماند و ما دوباره این وضعیت را تکرار کردیم.

وی افزود: متاسفانه امروز باران کوثری نه تنها ممنوع الکار است بلکه به من اعلام کرده اند که امیدوارم ممنوع الکار شود پزشکیان این من هستم و دوبار به او رای دادم و به رای خود پایبند بودم و به تغییر امیدوار بودم. ما سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد حذف کرد و در نهایت با پوستر دیگری مواجه شدیم و بیلبوردها را گم کردیم. اولین بار بود که با بازیگری در آن سطح کار می کردم و او یک ساعت قبل از من روی صحنه بود.

طهماسابی در خصوص عملکرد خوب باران کوثری در شهر خاموش اظهار داشت: حضور باران کوثری در شهر خاموش. یکی یکی از بازی های او محسوب می شود. او چهره ای آشناتر برای مخاطب است و می تواند مخاطبان را به تماشای این گونه آثار بیشتر تشویق کند.

حضور چنین چهره هایی در چنین آثاری نیز مهمتر از حضور آنها در تئاتر است. بسیاری از تماشاگران سینما فیلم های خود را بر اساس بازیگران انتخاب می کنند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما