به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، احمد بهرامی کارگردان شهرکاشم در میزگرد تحلیلی این فیلم گفت: طرحی در فیلم داریم که جرات ضبط آن را نداشتم و به فکر بدلکار بودیم و من. دوست نداشت باران کوستری در آن موقعیت باشد اما باران در موقعیت خطرناکی قرار دارد. ایستاد و شجاعانه ایستاد و ما دوباره این وضعیت را تکرار کردیم.

به گزارش اعتماد، وی افزود: باران کوثری متاسفانه امروز نه تنها ممنوع الکار است، بلکه به من اعلام کردند که ممنوع الحضور است. به امید اینکه پزشکیان من هستم و دوبار به او رای دادم و به امید تغییر روی رای خود ایستادم. سه پوستر طراحی کردیم که ارشاد آنها را حذف کرد و در نهایت یک پوستر دیگر گرفتیم و بیلبوردها را گم کردیم. اولین بار بود که با بازیگری در این سطح کار می کردم و او یک ساعت قبل از من روی صحنه بود.

طهماسابی با اشاره به عملکرد خوب باران کوثری در شهر خاموش توضیح داد: حضور باران کوثری در شهر خاموش. یکی یکی از بازی های او محسوب می شود. او چهره ای آشناتر برای مخاطب است و می تواند مخاطب را بیشتر به تماشای این گونه آثار ترغیب کند.

حتی حضور چنین چهره هایی در چنین آثاری مهمتر از حضور آنها در تئاتر است. بسیاری از تماشاگران سینما فیلم های خود را بر اساس بازیگران انتخاب می کنند.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما