اخبار روز

رئیس سازمان هواشناسی: باران های پاییزی خوبی در راه است!/جزئیات

“به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی، آخرین الگوها و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که بارش‌های پاییزی مناسبی در راه است.”

سحر تاجبخش مسلمان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه هواشناسی فرودگاه سبزوار در جمع خبرنگاران گفت: البته وجود بارندگی کافی در فصل پاییز کمبود بارندگی سال های گذشته را جبران نمی کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی گفت: آخرین الگوها و نقشه های هواشناسی نشان می دهد که بارش های پاییزی خوبی در راه است.
به گزارش ایرنا، سحر تاجبخش مسلمان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه هواشناسی فرودگاه سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: البته وجود بارندگی های خوب در فصل پاییز کمبود بارندگی سال های گذشته را جبران نمی کند.
وی تصریح کرد: خشکسالی و کاهش بارندگی سه سال متوالی بر کشور حاکم بوده که در شرق کشور و خراسان رضوی بیشتر محسوس است و شرایط سختی را برای این مناطق به همراه داشته است.
تاجبخش مسلمان بر لزوم مدیریت منابع آب تاکید کرد و گفت: در مدیریت آب شرب، صنعت، کشاورزی و سایر موارد باید به ایجاد شرایط مساعدتر برای تامین آب های سطحی و زیرزمینی کشور به ویژه در مناطق شرقی توجه شود.
رئیس سازمان هواشناسی در سفر به سبزوار از سامانه کالیبراسیون باد محلی این شهرستان و ایستگاه هواشناسی فرودگاه شهدای سبزوار بازدید کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا