اخبار روز

اگر نهادهای مسئول در امر حجاب هماهنگ نباشند، هیچ تاثیری در جامعه نخواهیم دید!/هر مسلمانی باید طبق قانون عمل کند!

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب متحد اسلامی با تاکید بر هم افزایی همه نهادها و دستگاه های فرهنگی در اجرای قوانین حجاب، گفت: موضوع حجاب و عفاف یک ضرورت و یک اصل مهم در اسلام و مبتنی بر آن است. بر اساس این اصل، هر مسلمانی باید بر اساس قوانین کشور اسلامی رفتار کند.

وی افزود: نکته دیگر دیدگاه مخالف اسلام است که در مقوله زن و حجاب با نگاه ابزاری به زن، زن وسیله لذت خود قرار می گیرد و در جوامع غربی شاهد آن هستیم که زنان غربی بیشترین آسیب را دیده اند.

بادامچیان خاطرنشان کرد: با این مقدمه اکنون باید گفت; یک شبکه استعماری حجاب را به عنوان یک هویت اسلامی می شناسد، فعالیت های ضد حجاب را سازماندهی می کند، استقلال و هویت خانواده را هدف قرار می دهد و برای رسانه های خارجی محتوا تهیه می کند.

اگر سازمان ها در مقوله حجاب هماهنگ نباشند، محیط بهبود نمی یابد

وی تصریح کرد: در بحث حجاب همه نهادهای متولی این حوزه باید با ارائه طرح و برنامه ریزی منطقی و دقیق، برنامه های خود را در زمینه عفاف و حجاب هماهنگ کنند و این موضوع را برای بانوان منطقی کنند.

وی یادآور شد: اگر از سوی نهادهای مختلف متولی این موضوع در بحث حجاب کار منسجم و هماهنگ صورت نگیرد، قطعا در این زمینه نتیجه ای نخواهیم دید و جو بهتر نمی شود و تاثیری در جامعه نخواهیم دید.

بادامچیان با اشاره به اینکه برخی از کارهای کوچکی که در حوزه حجاب انجام شد از دولت قبل بود، گفت: گروهی در جریان اصلاحات هستند که در غرب غرق در همه چیز هستند و درگیر هستند و کارکردهای غرب در مسائل مختلف و با ذهن غربی مقوله زن و حجاب را مد نظر دارد و البته رویکرد وی در زمان خود غربی بوده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا