باتری انقلابی فاراسیس انرژی نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند

شرکت چینی Farasis Energy که در زمینه ساخت باتری برای انواع خودروهای برقی فعالیت می کند، باتری انقلابی ارائه کرده است. این باتری از نظر استقلال، محدوده دما و چرخه شارژ عملکرد بسیار خوبی دارد.

بر اساس آخرین گزارش، باتری نوآورانه فراسیس انرژی می تواند عملکرد خود را در دمای -30 درجه سانتیگراد تا 65 درجه سانتیگراد حفظ کند. علاوه بر این، پس از هزاران بار استفاده، سلامت این باتری تا 70 درصد باقی می ماند. این باتری پیشرفته در کنفرانس زنجیره تامین قطعات خودرو ASEAN عرضه شد. این کنفرانس بر روی مسائل منطقه ای مرتبط با صنعت خودرو تمرکز دارد. در این کنفرانس شرکت‌های فعال در صنعت خودرو، سیاست‌گذاران و سهامداران با یکدیگر دیدار می‌کنند و چالش‌ها و نوآوری‌ها را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند. هدف از برگزاری این کنفرانس بهبود زنجیره تامین، به اشتراک گذاری دستاوردهای فناورانه و ایجاد امکان همکاری استراتژیک برای ارتقای رقابت پذیری و افزایش ثبات صنعت خودروسازی کشورهای عضو آسه آن است.

باتری انقلابی Farasis Energy افق های جدیدی را برای انواع خودروها، خودروهای دو چرخ و حتی خودروهای پرنده برقی ترسیم می کند. این باتری علاوه بر عملکرد بالا، توانایی تحمل دمای شدید و عمر چرخه طولانی، از نظر استانداردهای ایمنی نیز در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. اگر تمام ادعاها در مورد این باتری محقق شود، بدون شک ورود آن به صنعت خودرو تغییرات شگرفی را به همراه خواهد داشت.

باتری انقلابی Farasis Energy نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند
باتری انقلابی فاراسیس انرژی نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، باتری فراسیس انرژی کارایی خود را در دمای -30 درجه تا 65 درجه سانتیگراد حفظ می کند. دلیل تمرکز این شرکت بر دماهای شدید، شرایط خاص جغرافیایی کشورهای عضو آسه آن است. به گزارش فراسیس انرژی، این باتری پس از 2500 بار شارژ تا 70 درصد سلامت خود را حفظ می کند.

تکنولوژی نیمه جامد

همانطور که اعلام شد باتری فراسیس انرژی از نوع نیمه جامد بوده و مواد به کار رفته در آن بسیار پایدار است. در واقع، این دلیل طول عمر بالا است. فراسیس انرژی تاکید می کند که در بهینه ترین شرایط حتی پس از 5000 بار شارژ، تا 70 درصد سلامت باتری حفظ می شود. شرکت چینی می گوید باتری می تواند تا یک میلیون مایل یا 1.6 میلیون کیلومتر را قبل از تمام شدن طی کند.

باتری انقلابی Farasis Energy نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند
باتری انقلابی فاراسیس انرژی نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند

بد نیست اشاره کنیم که شرکت فراسیس انرژی 27 سال است که در زمینه تولید باتری فعالیت می کند. این شرکت مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و بین المللی دارد. در بازار خودروهای دو چرخ این شرکت بزرگترین تامین کننده باتری های لیتیومی محسوب می شود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما