اخبار روز سینما جهان

«باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد/ همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، نیکلودئون در جشن بیست و پنجمین سالگرد «باب اسفنجی شلوار مربعی» در کامیک کان امسال در سن دیگو خبر جدیدی داد.

در این رویداد مارک همیل با حضور غافلگیرکننده ای فاش کرد که در چهارمین فیلم باب اسفنجی با عنوان “فیلم باب اسفنجی: جست و جوی شلوار مکعبی” که در سال 2025 اکران می شود، صدای داچ برد را بازی خواهد کرد و از این نقش بیشتر یاد کرد. متفکرانه و از نظر فکری چالش برانگیز

مهر او نوشت: در این داستان باب اسفنجی پس از انجام وظیفه به ظاهر غیرممکن آقای کرابس برای به دست آوردن اسپاتول هیدرودینامیکی به شغل رویایی خود می رسد.

در این رویداد صداپیشگان این انیمیشن محبوب از جمله تام کنی (باب اسفنجی)، بیل فاگرباچ (پاتریک)، کارولین لارنس (ساندی)، راجر بامز (اسکایورد)، کلنسی براون (آقای کرابس) و آقای لارنس (پلانکتون) ) برای حضور در میز زنده روی صحنه رفت.

فاگرباچه که به مدت 25 سال نقش ستاره‌های دریایی کم‌هوش را بازی می‌کرد، به حضار گفت: «این مثل یک مهمانی بزرگ است و من خیلی لذت می‌برم و به کودک 7 ساله درونی‌ام اجازه می‌دهم بدود.»

لارنس همچنین فاش کرد که تقریباً نقش پلانکتون را از دست داده و برای جایگاه خود می‌جنگد، زیرا قصد این بوده که یک سلبریتی این شخصیت را بازی کند.

«باب اسفنجی شلوار مربعی» در تابستان 1999 در Nickelodeon به نمایش درآمد و به سرعت تبدیل به محبوب شد. یکی این انیمیشن به یکی از موفق ترین سریال های انیمیشن تمام دوران تبدیل شد. این نمایش که توسط استفان هیلنبرگ ساخته شده است، درباره اسفنجی خوش شانس و قهرمان است که درون یک آناناس در زیر دریا زندگی می کند، سعی می کند در امتحان مدرسه قایقرانی قبول شود و موفق نمی شود، به عنوان آشپز کار می کند و وقت خود را با دوستان می گذراند. او اوقات رنگارنگی دارد.

تاکنون یک سریال در 14 فصل از این انیمیشن پخش شده و فصل پانزدهم آن تمدید شده است. 3 فیلم نیز بر اساس آن ساخته شده است، از جمله «فیلم باب اسفنجی شلوار مربعی» در سال 2004، «باب اسفنجی بیرون از آب» در سال 2015 و «باب اسفنجی شلوار مکعبی» در سال 2020. 2 سریال اسپین آف نیز با همین حال و هوا ساخته شد. بر اساس این شخصیت ها، یک موزیکال در برادوی در سال 2017 روی صحنه رفت که مورد تحسین منتقدان و 12 نامزدی تونی (از جمله یک برد) قرار گرفت.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا