اخبار روز سینما

ای کاش فردی که به کمک صدا و سیما به شهرت رسیده دین پاک را فدای سیاست نکند.

مدتی است که دین ناب و پاک قربانی حماقت سیاست شده است و متأسفانه با اعتقادات همان مردمی که مالیاتشان برای اداره این نظام گسترده و طولانی استفاده می شود بازی می کند.

پی ام آپلود، مجید مجیدی کارگردان سینمای ایران با انتشار یادداشتی نوشت:

حوالرحمن الرحیم

گوشت و استخوان من با سهم امام زمان (عج) رشد نکرده است و سال هاست که در مدارس دینی درس نخوانده ام و به خود اجازه نمی دهم بر منبر اکرم صلی الله علیه و آله بایستم. و شهامت این را ندارم که در سحر ذهن روزه داران را زیر سوال ببرم. من آن را با الفاظ احمقانه و دروغ آلوده خواهم کرد، اما به خاطر فیلم محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) به مطالعه و بررسی آن با کمک بسیاری از دوستان افتخار می کنم. ) چند سال از عمر این نمونه کامل اخلاق; ای کاش آن که به کمک صدا و سیما به شهرت رسید، اندکی مطالعه می کرد و کتب قدیمی و سنگین علمای طراز اول اعم از شیعه و سنی را ورق می زد تا مانند «بزرگ» باشد و “جانشین برحق او.” این نوع جسارت و دروغ جایز نیست. البته مدتی است که دین ناب و پاک قربانی حماقت سیاست شده است و متأسفانه با عقاید همان مردمی که مالیاتشان برای اداره این نظام گسترده و طولانی استفاده می شود بازی می کند.
مجید مجیدی
اول شوال المکارم – عید فطر 1445 ه.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا