اخبار روز

ای کاش سینماهای کشور، به یاد مهرجویی فیلم های او را پخش کند!/جزئیات

امیدوارم به یاد این شخصیت فرهنگ و ادب و تصویر، یک روز سینماهای کشور آثارش را به نمایش بگذارند. علاوه بر این، بین فیلم های مختلف روز، سکانس هایی نیز به نمایش آثار او اختصاص دهند. مردم باید به سینما بروند و در این غم جمعی کنار هم بنشینند و برای چندمین بار فیلم های او را تماشا کنند. خاطرات زیبای گذشته به ما باز می گردد. بیایید فیلم های او را یکی یکی دوباره تماشا کنیم و لذت تماشای فیلم در گذشته را به یاد بیاوریم.

رضا غبیشاوی

ساعت حدود 2:5 بامداد است و آخرین قسمت سریال «جاسوس» به پایان رسیده است. چشمانم را باز نگه داشتم. قبل از اینکه لپ تاپ را ببندم، سری به عصرایران می زنم. من اخبار را می بینم. عنوان را چندین بار خواندم و سعی کردم بفهمم داستان درباره چیست. آیا قتل واقعا اتفاق افتاده است یا شاید فیلم جدید «قتل» نام داشته باشد. من شوکه شدم چند ثانیه اول واقعا سخت است که تیتر خبر را درک کنم. من وحشت دارم دیروز یک هشدار تهدید بود و امروز واقعا کشته شدند؟ آره . خبر درست بود آدم برای فهمیدن این خبر وحشتناک عقلش را از دست می دهد… باور نکردنی است، اما درست بود… مثل هر چیز غیر قابل باوری که در نهایت باورش کردیم. جان  جان خالق گاو و اجاره نشینها و هامون … خالق سنتوری و مهان مامان، به این بی رحمی گرفته شد. مردی که برای چندین دهه بخشی از خاطرات شیرین ما بود، به طرز تکان دهنده ای پایان یافت.

امیدوارم به یاد این شخصیت فرهنگ و ادب و تصویر، یک روز سینماهای کشور آثارش را به نمایش بگذارند. علاوه بر فیلم های مختلف روز، سکانس هایی نیز به نمایش آثار او اختصاص یابد. مردم باید به سینما بروند و در این غم جمعی کنار هم بنشینند و برای چندمین بار فیلم های او را تماشا کنند. خاطرات زیبای گذشته به ما باز می گردد. بیایید فیلم های او را یکی یکی دوباره تماشا کنیم و لذت تماشای فیلم در گذشته را به یاد بیاوریم.

ای کاش چنین عزاداری به یاد این خالق فرهنگی برپا می شد. ای کاش صداوسیما به یاد این کارگردان هر شب یکی از فیلم هایش را به مدت یک هفته در تلویزیون پخش می کرد تا ثابت کند هنوز زنده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا