اخبار روز سینما

این 4 رنگ در اتاق های کوچک نباید استفاده شود!

اگر به فکر تغییر دکوراسیون هستید و فکر می‌کنید که دیوارهای سفید فضای شما را بزرگ‌تر و بازتر نشان می‌دهند، بهتر است در این مورد تجدید نظر کنید. کارشناسان وبلاگ تخصصی The Good Painter چهار رنگ را ارائه کرده اند که اتاق شما را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهد.

 

این 4 رنگ در اتاق های کوچک ممنوع است!

سفید

بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند که پاشیدن رنگ سفید روشن بر روی دیوارهای یک اتاق کوچک یک راه مطمئن برای بزرگتر نشان دادن اتاق است. با این حال، طبق گفته The Good Painter، در هر شرایطی باید از رنگ سفید اجتناب کرد.

به گفته این کارشناسان، رنگ سفید اتاق ها را مربع و بی روح جلوه می دهد و همچنین سایه ها و گوشه ها را بیشتر نمایان می کند. چیزی که واقعا باید از آن اجتناب کنید. رنگ سفید همچنین می تواند احساس بیمارستان را منتقل کند که چندان خوشایند نیست.

آنها استفاده از رنگ سفید را به عنوان رنگ برجسته پیشنهاد می کنند. یا اگر اصرار دارید، به جای سفید روشن از سفید گچی استفاده کنید تا فضا را به صورت بصری باز کنید.

این 4 رنگ در اتاق های کوچک ممنوع است!

قرمز

اگر احساس شجاعت می کنید و می خواهید انتخابی جسورانه داشته باشید، رنگ قرمز را فراموش کنید زیرا قرمز تیره می تواند فضاهای کوچک را ناراحت کننده کند.

The Good Painter توضیح می‌دهد: «قرمز پررنگ می‌تواند تهاجمی به نظر برسد، باعث سردرد شود و اتاق‌ها را کوچک‌تر نشان دهد، در حالی که قرمز روشن باعث می‌شود اتاق پرانرژی‌تر و خوش‌آمدتر به نظر برسد.

بنابراین در مورد رنگ قرمز بیشتر به رنگ های روشن متمایل شوید. یا به جای رنگ آمیزی دیوارها به رنگ قرمز، مراقب باشید و لوازم قرمز رنگ را به دکوراسیون اضافه کنید. از آنجایی که رنگ قرمز بسیار پر جنب و جوش است، ترکیب آن در اتاقی با تزئینات و لوازم جانبی همیشه آسان تر است. این باعث می شود تعادل رنگ ها در اتاق راحت تر شود، اما باید با احتیاط استفاده شود.

این 4 رنگ در اتاق های کوچک ممنوع است!

نارنجی روشن یا زرد

در حالی که ممکن است فکر کنید نارنجی یا زرد روشن انتخاب های شادی برای اتاق کودک هستند، اما باید از آنها در فضاهای کوچک اجتناب کنید زیرا می توانند بیش از حد تحریک کننده باشند.

در واقع، این انتخاب رنگ می تواند حس هماهنگی مورد نظر شما را از بین ببرد و در عوض شما یا فرزندتان را گرسنه کند.

رنگ زرد معمولاً به عنوان یک ابزار بازاریابی در هنگام رنگ آمیزی و تزئین رستوران ها استفاده می شود زیرا گفته می شود مردم را گرسنه می کند.

رنگ های روشن مانند زرد نیز می توانند توجه را از مبلمان و لوازم جانبی دور کنند و اغلب حس خطر و هشدار را منتقل می کنند. همچنین یافتن لوازم جانبی تکمیل کننده آن دشوار است.

این 4 رنگ در اتاق های کوچک ممنوع است!

رنگ های خنثی

انتخاب رنگ خنثی ممکن است انتخاب آسانی به نظر برسد، اما موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب آن در نظر گرفت زیرا نتیجه نهایی دیوارها ممکن است به خوبی آنچه روی جعبه می بینید نباشد.

رنگ های خنثی ترکیبی غنی از رنگ های دیگر مانند صورتی، نارنجی، آبی و سبز هستند که می توانند با انتخاب دکوراسیون داخلی، مبلمان و لوازم جانبی شما تضاد داشته باشند. آنها همچنین در هنگام نقاشی و تزئین سخت ترین انتخاب هستند!

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا