اخبار روز

این یک ایده فنی بود و ما هنوز در مرحله این کار نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان به اتفاقات دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد که برخی افراد را به اظهار شبهات و اتهامات تبانی کشاند.

حمیدرضا عبداللهی درباره شکست 1-3 مقابل پرسپولیس به تسنیم گفت: عملکرد ما از نظر فنی راضی کننده بود اما از نتیجه راضی نیستیم. با توجه به مدلی که بازی کردیم و برنامه ای که در تمرین داشتیم، فکر می کردیم نتیجه بهتری بگیریم. پرسپولیس هم تیمی ستاره ای است که ده برابر ما سرمایه گذاری کرده است. این تیم نسبت به پیکان تجربه و تماشاگر بیشتری دارد.

8 موقعیت 100 درصدی مقابل پرسپولیس را از دست دادیم

وی با تمجید از عملکرد خودروسازان در ایجاد موقعیت های گلزنی خاطرنشان کرد: ما در موقعیت یابی بی نظیر بودیم و 100 درصد 8 موقعیت را از دست دادیم. پرسپولیس معمولا از جناحین یا با گرفتن توپ گل می زند و ما هر دو را انجام دادیم. یک گل از روی ضربه ایستگاهی و یک گل دیگر از روی پنالتی به ثمر رسید، بنابراین نمی توان گفت که پنالتی درست بوده یا خیر.

سرمربی پیکان درباره خطای پنالتی سامان نریمان جهان روی سروش رفیعی به نفع پرسپولیس گفت: دوربین در این صحنه جای درستی نداشت و رفیعی پنالتی را به خوبی گرفت.گل دیگر پرسپولیس هم تاکتیکی نبود اما این تیم باتجربه بود و چهار فرصت گلزنی داشت که سه تای آنها تبدیل به گل شد. ساختار دفاعی پیکان بد نبود و همانطور که رسول خطیبی گفت با تلاش بیشتر می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

می خواستیم در اراک با پرسپولیس بازی کنیم

عبداللهی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را به عنوان گزینه اصلی خودروسازان معرفی کرده بود، در تشریح دامنه انتخاب ورزشگاه این دیدار، تصریح کرد: انتخاب اول ما ورزشگاه پاس قوامین بود. از آنجایی که ما در اراک کار کرده بودیم و مردم آن شهر هم خطیبی را دوست داشتند، می خواستیم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بازی کنیم.

بعد از تایید پرسپولیس متوجه شدیم باید به قزوین برویم!

وی در مورد احتمال امتناع پرسپولیس از حضور در اراک گفت: یا سازمان لیگ با این موضوع موافقت نکرده یا نتوانسته رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند. شنیدم باشگاه آلومینیوم و تامین استان مرکزی شورا با برگزاری مسابقات در اراک موافقت کرد. پس از موافقت تیم پرسپولیس برای برگزاری بازی در قزوین، این اتفاق رسمی شد و پس از تایید باشگاه پرسپولیس متوجه شدیم که باید به قزوین برویم! البته این شهر مردم خوبی دارد و با ما به گرمی برخورد کردند.

جادوگری؟ ما در این فازها نیستیم

قبل از پنالتی پرسپولیس، یکی از نیمکت نشینان پیکان، شی ناشناس را به محمد ناصری، دروازه بان آن تیم داد و دروازه بان پیکان نیز این شی را در جوراب او گذاشت.» این اتفاق شایعات استفاده پیکان از طلسم و جادو را به ذهن متبادر کرد. ”

عبداللهی افزود: مردم در فوتبال ایران همدیگر را می شناسند و می دانند که مهدی ثابتی (مربی دروازه بانان پیکان) دروازه بان بزرگی بود. ثابتی در بازی با استقلال خوزستان هم روی کاغذ نوشت که بازیکن حریف پنالتی را به سمت راست می زند. ، که دروازه بان ما توانست آن را دفع کند.

ما باید این باخت را فراموش کنیم

وی از شرایط تیم پیکان در هفته های آینده و دیدار 15 خرداد صحبت کرد آبان وی در مقابل مس رفسنجان گفت: باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم و روی بازی های بعدی تمرکز کنیم. غلامرضا ثابت ایمانی، علی زارع و امیر غلامی در دیدار مقابل پرسپولیس مصدوم شدند و بعید است به مس رفسنجان برسند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا