اخبار روز

رکورد زنی این گوشی شیائومی + تصویر

آی‌تی رسانه نوشت: لی جون؛ بنیان‌گذار شیائومی با حضور یافتن در شبکه اجتماعی Weibo در مورد رویکرد کارآفرینی خود در طول مدت ۳۰ سال گذشته، چشم‌انداز آینده شیائومی، خودروهای ساخت این شرکت و موفقیت سری پرچمدار شیائومی ۱۴ صحبت کرد.

حجم فروش سری 14 شیائومی به سرعت از مرز 1 میلیون دستگاه گذشت. فروش این گوشی ها در عرض 5 دقیقه پس از عرضه، 6 برابر فروش سری 13 شیائومی در روز اول عرضه بود. این پدیده به طور مثبت مدیریت شرکت را شگفت زده کرد.

آقای لی توضیح داد: “قبل از عرضه شیائومی ۱۴  در یک نقطه مشخص متوجه شدند که این سری موفق خواهد بود.” در همین حال، من این تصور را داشتم که شیائومی ۱۴  فروش بهتری نسبت به  شیائومی ۱۳خواهد داشت. اما برتری فروش در این سطح از انتظار من فراتر رفته است.»

این گوشی شیائومی رکوردها را جابه‌جا کرد!

وی در ادامه افزود: «تعداد بازخورد مثبت کاربران پلتفرم تجارت الکترونیک در اولین ماه راه‌اندازی اولین معیار اصلی ما است.» میزان نظرات مثبت در این فهرست در ماه اول انتشار باید ۹۹ درصد باشد. این بدان معناست که از هر 100 خریدار 99 نفر از محصول راضی هستند. در واقع، ما در دو سال گذشته شش سری گوشی‌های هوشمند مختلف را عرضه کرده‌ایم.

ما همیشه روی تبلیغات شفاهی تمرکز می کنیم. اگر 5 دسته قبلی به میزان رضایت 99 درصدی دست یافتند. هنوز تغییر کیفی در فروش مشاهده نشده است. اما محبوبیت سری 14 شیائومی افزایش بسیار ناگهانی داشته است. عرضه سیستم عامل HyperOS توسط شیائومی نیز به این موفقیت کمک کرد.

بر اساس گزارش موسسه BCI، شیائومی در نوامبر 2023 با 18.3 درصد سهم از بازار چین، عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند را از آن خود کرد. تعداد دستگاه های فعال شده توسط شیائومی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 44.1 درصد افزایش به 5.243 میلیون دستگاه رسیده است.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا