یک پرستار نوزاد در بیمارستانی در انگلیس به قتل هفت نوزاد و تلاش برای کشتن شش نوزاد دیگر مجرم شناخته شد.

بر اساس گزارش CBS، لوسی لتبی 33 ساله متهم است که بین سال های 2015 تا 2016 هفت نوزاد از جمله پنج پسر و دو دختر به دنیا آورده است.

تحقیقات جنایی بریتانیا دریافته است که این پرستار متهم به ایجاد صدمات مختلف به نوزادان از جمله تزریق هوا به جریان خون آنها و تغذیه هوا و شیر به معده آنها از طریق کانول های بینی است.

وی همچنین تلاش کرده همکاران خود را در این زمینه فریب دهد و آسیب وارده به نوزادان را آسیب پذیری عادی و طبیعی برای کودکان معرفی کند.

پاسکال جونز، دادستان این پرونده، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «لوسی لتبی با مهارت و دانش، از ابزارهای ساده‌ای مانند هوا و شیر به عنوان سلاح‌های مرگبار استفاده کرد و به آنها را در مکانی آسیب زد که باید برای نوزادان و خانواده‌هایشان امن باشد».

این گزارش افزود: لتی همچنین متهم به افزودن انسولین به سرم های داخل وریدی و تداخل در لوله های تنفسی نوزادان است.

لتبی همه اتهامات را رد کرده است.

در سال 2015، بیمارستان کنتس چستر دریافت که برخی از نوزادان به دلایل نامعلومی دچار فروپاشی فیزیکی ناگهانی شدند، برخی با کمک کادر پزشکی زنده ماندند و برخی جان باختند. بررسی ها نشان داد که در همه موارد لوسی لتبی یکی از پرستاران این نوزادان بوده است.

پلیس انگلیس از ماه مه ۲۰۱۷ بررسیهای خود را در این زمینه آغاز کرده بود. وی قبل از اینکه در نوامبر ۲۰۲۰ به قتل این نوزادان متهم شود سه بار بازداشت شده بود.

پرستاری که در پرونده قتل 7 نوزاد مجرم شناخته شد/عکس

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *