اخبار روز

این هفته به این گالری‌ها بروید | جزئیات دقیق گالری‌گردی‌ها

این هفته، گالری گردی شامل بازدید از نمایشگاه‌های هنری خواهد بود که تازه افتتاح شده‌اند و تنها یک هفته از زمان افتتاح آن‌ها گذشته است.

گردش در گالری‌های هنری نه تنها زیبایی‌های نوین را به چشمان شما نشان خواهد داد، بلکه این فرصت برای اشنایی با هنرمندان تازه و آثار هنری هنرمندان با سابقه است.

نمایشگاه‌های هنری نیز در گالری‌های شهر در دسترس علاقه‌مندان به هنر باز هستند و می‌توانید از آن‌ها برای دیدن آثار هنرمندان استفاده کنید. همچنین، آخر هفته نیز فرصت دیگری است که شما را به دیدن آثار هنری در گالری‌های شهر و نوید بخشید.

“در خود”

نمایشگاه گروهی “در خودت” جمعه 10 اسفند شهریور در گالری زیرزمین Destan افتتاح شد. این نمایشگاه تا جمعه 14 دایر است مهر سر جای خود باقی می ماند و همه روزه به جز شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر قابل بازدید است.

گالری زیرزمین دوستان در تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک 6 واقع شده است.

در این نمایشگاه آثار پگاه بهادر و رضا قویها را می بینید.

“خانواده مندز”

یک نمایشگاه انفرادی با نام “خانواده مندز”، جمعه ۳۱ شهریور در گالری هما آغاز شد و تا دوشنبه ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.

گالری هما در تهران واقع شده و آدرس آن خیابان کریم خان زند، سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد ۱ است. بازدیدکنندگان هر روز هفته می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به گالری هما مراجعه کرده و نمایشگاه را بازدید کنند.

آثار مائده سالار نیز در این نمایشگاه قابل مشاهده است.

این هفته از کدام گالری بازدید کنیم؟

“پروژه باز 3”

نمایشگاه انفرادی «پروژه نمایش باز 3» نیز با آثار علیرضا اسپهبد در روز جمعه 10 اسفندماه شهریور در گالری پروژه های 009821 ظاهر شده است. این گالری در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند، کوچه 18، پلاک 25 واقع شده است. این نمایشگاه تا دوشنبه 17 ادامه دارد. مهر ادامه دارد.

شما می توانید همه روزهای هفته به جز شنبه ها از ساعت 16 الی 20 از این نمایشگاه دیدن کنید.

“خواب خواب آلود”

«خواب خرد» با نمایش آثار معصومه مهتدی، نمایشگاه دیگری است که در گالری پروژه های 009821 واقع شده است. این نمایشگاه تا روز دوشنبه 26 اسفند ادامه دارد مهر ادامه دارد.

“کارشناس”

“کارشناس” نیز در گالری نگار به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه تا روز سه شنبه (11) ادامه دارد مهر ماه) ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در روز جمعه 31 برگزار می شود شهریور ماه – با آثار 15 هنرمند افتتاح شد.

آثار هنرمندانی چون هانیبال خاص، عبدالحمید پازاکی، حسینعلی ذباحی، الهام شیراوی، یعقوب امامپیچ، محمد فسونکی، شهرزاد قاضی زهدی، شهرام کریمی، کیومرث کیاست، منوچهر مسعدی، فرشید مالکی، علی ندایی، کیومرث نوپا احمد وکیلی در این نمایشگاه دیده می شود

«نگارخانه نگار» در تهران، زیر پل کریمخان، پشت چهارراه ایرانشهر، رینگ دوم، پلاک 154، طبقه اول واقع شده است.

“ونگ زن”

نمایشگاه انفرادی «وَنگ زَن» با آثار حامد مشمولی، جمعه ۳۱ شهریور در گالری ثالث افتتاح شد.
نمایش آثار حامد مشمولی تا سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ در گالری ثالث ادامه خواهد داشت.
گالری ثالث در تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١٤٨ قرار دارد.
در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده:
“خروس روستا که می‌خواند، زندگی آغاز می‌شود. درختان به بار می‌نشینند و رودخانه‌ی سیاهرود صاف و زلال می‌شود و کمی این طرف‌تر، ده رنگ شادی به خود می‌گیرد.
صدای خروس یادآور نوستالژی همه‌ی آدم‌های روستا است، چه فرقی می‌کند ده بالایی و یا ده پایینی.
آوازش یادآور خاطرات شیرین کودکی است، زمانی که مادر کنار سفره‌های رنگین پارچه‌ای ما را به صبحانه دعوت می‌کرد، هر روز.
این روزها آوازها کمتر به گوش می‌رسد و من بر آنم که خاطرات از یاد رفته را بازنمایی کنم.” – حامد مشمولی

شهریور1402»

این هفته از کدام گالری بازدید کنیم؟

«[چشم‌انداز ۳]»

نمایشگاه گروهی “[چشم‌انداز ۳]همچنین از جمعه 31 شهریور شروع به کار کرد این نمایشگاه تا جمعه 28 در گالری مادر موازی برپاست مهر ادامه دارد.

گالری مادر موازی در تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهارراه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک 409 واقع شده است. بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز شنبه ها و یکشنبه ها امکان پذیر است.

در این نمایشگاه آثار مریم امینی، اندیشه آوینی، ندا سعیدی، مامولی شفاهی، فرخ مهدوی و محسن وزیری مقدم به نمایش درآمده است.

“یک سودا و هزار سر”

نمایشگاه “یک سودا و هزار سر” که با آثار بابک توانایی در گالری کاما برگزار شده بود، در روز جمعه ۷ مهر به پایان می‌رسد و به بازدیدکنندگان فرصت اندکی برای بازدید باقی مانده است.

این نمایشگاه، در روز شنبه تعطیل بوده و در روزهای دیگر، با آدرس جردن، خیابان دیدار شمالی، کوچه کیش شرقی، پلاک ۲۰، طبقه اول، برای علاقه‌مندان باز بوده است. نمایشگاه در تاریخ ۳۱ شهریور ماه با حضور علاقه‌مندان افتتاح گردید.

“نادیده”

نمایشگاه «ندیده» نیز به صورت آنلاین در گالری آرتیبیشان برگزار شد. در این نمایشگاه آثار سه عکاس جنگ را می بینید.

از 31 شهریور ماه به صورت آنلاین باز شده است.

این نمایشگاه به همت گالری آرتیبیشان تا روز یکشنبه 9 دی ادامه دارد مهر 1402 ادامه دارد. در این نمایشگاه آنلاین می توانید آثار مهرزاد ارشدی، امیرعلی جوادیان، مهدی منم و ساسان مویدی را مشاهده کنید. برای مشاهده آثار این هنرمندان باید به سایت آرتیبیشان مراجعه کنید.

این هفته از کدام گالری بازدید کنیم؟

“گل ها”

نمایشگاه انفرادی «گل ها» جمعه 10 اسفندماه شهریور در گالری موسسه خانه افتتاح شد. این نمایشگاه با نمایش آثار صبا زاهدی تا شنبه 24 اسفند دایر است مهر ادامه دارد.

گالری موسسه هوم در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، خیابان فیاضی (فرشته)، مجتمع سام سنتر، طبقه اول واقع شده است.

مجموعه آثار گلسا شاملو

نمایشگاه انفرادی «مجموعه آثار گلسا شاملو» جمعه ۱۰ اسفند شهریور در گالری بام افتتاح شد. این گالری در تهران، خیابان زنگ دوم، خیابان سنایی، پلاک 16، پلاک 16، پلاک 16 واقع شده است.

نمایشگاه آثار گلسا شاملو تا دوشنبه 19 مهرماه مهر ادامه دارد.

گالری بام فقط روزهای دوشنبه تعطیل است و همه روزه می توان از آن بازدید کرد.

“زمان”

نمایشگاه “زمان” با آثار حمیده عظیمی، جمعه ۱۷ شهریور ماه در گالری دوست به نمایش گذاشته شده و تا سه شنبه ۱۸ مهر در این گالری برای بازدید کنندگان رویارو خواهد بود. آدرس گالری دوست خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، خیابان چهارم، شماره ۴ می باشد.

با توجه به بیانیه نمایشگاه “زمان”، این پروژه با نگاهی نوین و هندسی به موضوع ساعت پرداخته و با نگاهی مختلف آن را به تصویر کشیده است. از طریق استفاده از شیشه محدب و اعوجاج‌های حاصل، ایجاد فرم های شگفت انگیز و نوآوری هایی در مورد ساعت به وجود آمده است. با این گونه نگرش، آثاری با فضای انتزاعی و به شیوه واقع‌گرایانه طراحی و با استفاده از رنگ روغن خلق شده اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا