اخبار روز

تخصیص سهام به متولدین 1401 و عدم تخصیص برای متولدین قبل و بعد از آن! /جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در خصوص تخصیص سهام به متولدین 1401 در پاسخ به این سوال که آیا متولدین قبل و بعد از امسال مشمول خواهند شد؟ وی تاکید کرد: این اقدامات برای متولدین سال 1401 بوده و هیچ منبعی برای سال 1400 پیش بینی نشده است. بنابراین به نوزادان پارسال داده می شود.

وی در خصوص اختصاص سهمیه به متولدین امسال افزود: برای نوزادان متولد شده امسال منابع داده می شود اما ابتدا باید منتظر بود تا منابع داده شود و سپس به مردم اطلاع رسانی شود.

خاندوزی در اردیبهشت ماه ماه گفته بود که ماده 11 قانون جمعیت جوانان وزارت اقتصاد را موظف به اختصاص سهام برای نوزادان کرده است که برای متولدین سال 1401 به ازای هر نفر 1.5 میلیون تومان است.

به گفته وزیر اقتصاد، این سهام تا سن 23 سالگی به نام نوزادان باقی می ماند و با جمع آوری سود خود سرمایه های ارزشمندی برای شکل دادن به زندگی یا اشتغال افراد ایجاد می کند که آنها می توانند از  این سرمایه ها در سن ۲۴سالگی استفاده کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا